{{::locale.login.welcome}} {{authCtrl.loggedUserData.userName}} (ID: {{authCtrl.loggedUserData.userID}})
{{::locale.common.settingsWidget.oddsFormat}}:
{{ ::oddFormat.name }}
{{::locale.common.settingsWidget.siteFormat}}:
{{ layout.name }}
{{::locale.common.settingsWidget.scrollbarsFormat}}:
{{ layout.name }}
{{::locale.common.settingsWidget.siteTheme}}:
{{ theme.name }}
{{mainCtrl.currentTime}}
{{$select.selected.value.name}}
{{::locale.account.password.forgotPassword}}
{{authCtrl.unreadMessageCount}}

Ostali sportovi

 

 

Tenis

 

Ukoliko je samo prvi set teniskog meča završen, za pobednika tog meča smatraće se igrač koji nije odustao zbog povrede ili iz nekog drugog razloga.

 

Sve zaključene opklade će biti isplaćene u skladu sa završetkom perioda meča na koji se odnose. To znači da, ukoliko je prvi set teniskog meča završen, sve opklade postavljene na igre koje se odnose na prvi set teniskog meča će biti važeće i isplaćene.

 

Ukoliko je teniski meč zvanično odložen ili suspendovan, sve opklade koje se odnose na taj meč će ostati važeće ukoliko se meč nastavi i završi do ponoći narednog dana u odnosu na dan prvobitnog odigravanja meča.

 

Ukoliko jedan od igrača koji je imao zakazan meč sa određenim protivnikom započne svoj sledeći meč sa drugim protivnikom, opklade postavljene na meč sa prvobitno zakazanim protivnikom će biti poništene.

 

Jedini zvaničan izvor rezultata za teniske mečeve (ovo se ne odnosi na egzibicione mečeve) je sajt Internacionalne teniske federacije: https://www.itftennis.com/en/, koji dalje ukazuje na relevantne sajtove.

 

Za egzibicione mečeve, validacija rezultata će se vršiti sa sledećeg sajta: https://www.sofascore.com/

 

Tajbrejk do 10 poena se igra na pojedinim turnirima da bi se odlucio pobednik kod nerešenog rezultata u setovima. Pobednik meča je onaj igrač, ili dubl ko prvi dodje do 10 poena, a ukoliko je rezultat izjednačen igra se dok neko ne stekne dva poena prednosti. Tajbrejk koji se igra do 10 poena će se za sve markete računati kao jedan gem. 

 

 

Igre

 

Konačan Ishod

Potrebno je pogoditi pobednika meča.

 

1                      Prvi navedeni igrač će pobediti.

2                      Drugi navedeni igrač će pobediti.

 

 

Ukupan broj setova

Potrebno je predvideti koji će biti ukupan broj setova na meču. Ukoliko se jedan od igrača povuče iz igre, sve opklade postavljene na ovaj događaj će biti poništene.

 

+/- Gemovi

Potrebno je predvideti da li će broj gemova postignutih na meču biti veći ili manji od naznačene granice. Ukoliko se meč ne odigra nakon odlaganja odn. ne završi nakon prekida, sve opklade postavljene na ovaj događaj će biti poništene. Tajbrejk se računa kao jedan gem.

 

+ {{granica}}   Ukupan broj gemova na meču biće veći od ponuđene granice.

-  {{granica}}   Ukupan broj gemova na meču biće manji od ponuđene granice.

 

+/- Gemovi prvi set

Potrebno je predvideti da li će broj gemova postignutih u prvom setu biti veći ili manji od naznačene granice. Ukoliko se prvi set ne završi, sve opklade postavljene na ovaj događaj će biti poništene.

 

PS + {{granica}}          Ukupan broj gemova u prvom setu biće veći od ponuđene granice.

PS -  {{granica}}          Ukupan broj gemova u prvom setu biće manji od ponuđene granice.

 

Tenis specijali

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj aseva, duplih faulova, procenat prvog servisa postignutih od strane odabranog igrača biti manji ili veći od naznačene granice. Ukoliko se neki od igrača povuče iz igre, sve opklade postavljene na ovaj događaj će biti poništene. Zvanični sajtovi takmičenja su jedini izvori koji će biti korišćeni prilikom zaključivsnja opklade.

 

Set hendikep

Potrebno je predvideti pobednika meča nakon dodavanja (ili oduzimanja ukoliko je vrednost negativna) vrednosti hendikepa krajnjem rezultatu meča (u setovima). Vrednost hendikepa se uvek  odnosi na prvog navedenog igrača.

 

H1        Prvi navedeni igrač će pobediti na meču u odnosu na zadati set hendikep. Zadati hendikep se dodaje na krajnji ishod meča.

H2        Drugi navedeni igrač će pobediti na meču u odnosu na zadati set hendikep. Zadati hendikep se dodaje na krajnji ishod meča.

 

Gem hendikep

Potrebno je predvideti koji igrač će imati veći postignut broj gemova u toku meča nakon dodavanja (ili oduzimanja ukoliko je vrednost negativna) vrednosti hendikepa krajnjem rezultatu meča (u gemovima). Vrednost hendikepa se uvek  odnosi na prvog navedenog igrača.

 

H1        Prvi navedeni igrač će pobediti na meču u odnosu na zadati gem hendikep. Zadati hendikep se dodaje na krajnji ishod meča.

H2        Drugi navedeni igrač će pobediti na meču u odnosu na zadati gem hendikep. Zadati hendikep se dodaje na krajnji ishod meča.

 

 

Košarka

 

Ponuđene igre se ne odnose na produžetke ukoliko nije drugačije definisano.

 

Da bi opklada postavljena na košarkaški meč bila važeća, košarkaški meč mora početi u zakazanom terminu odigravanja, (po lokalnom vremenu terena na kom se meč odigrava).

 

Ukoliko dođe do promene terena odigravanja košarkaškog meča, opklade postavljene na taj meč će ostati važeće ukoliko je domaći tim ostao naznačen kao takav. Ukoliko je došlo do promene i domaći tim je označen kao gostujući i obrnuto, sve opklade postavljene na prvobitno objavljen događaj će biti poništene.

 

Sve opklade postavljene na košarkaške mečeve su važeće samo ukoliko se košarkaški meč završi.

 

U situacijama kada je košarkaški meč zvanično odložen ili suspendovan, sve opklade koje se odnose na taj meč će ostati važeće ukoliko se meč nastavi i završi do ponoći narednog dana u odnosu na dan prvobitnog odigravanja meča.

 

Ukoliko se košarkaška utakmica završi rezultatom 20-0 odlukom zvaničnika, sve opklade na taj događaj će se poništiti.

 

 

Zaključivanje opklada, statistika i ostali podaci

 

U košarkaškim mečevima u kojima je nerešen ishod dozvoljen pravilima, eventualni produžeci koji se igraju da bi se utvrdilo koji tim je pobednik meča neće biti uzeti u obzir.

 

Za zaključivanje opklada koje se odnose na igre sa poenima/skokovima/asistencijama/blokadama/ukradenim loptama, sledeći izvori će biti korišćeni:

  • Za mečeve španske ACB lige, validacija statističkih podataka će se raditi sa zvaničnog sajta: www.acb.com
  • Za mečeve Evrolige, validacija statističkih podataka će se raditi sa zvaničnog sajta: www.euroleague.net
  • Za mečeve NBA, validacija statističkih podataka će se raditi sa zvaničnog sajta: www.nba.com
  • Za mečeve Evrokupa, validacija statističkih podataka će se raditi sa zvaničnog sajta: www.eurocupbasketball.com
  • Za mečeve svetskih/afričkih/azijskih/američkih/evropskih šampionata, validacija statističkih podataka će se raditi sa sajta: www.fiba.com
  • Za mečeve nemačke BBL lige, validacija statističkih podataka će se raditi sa zvaničnog sajta: https://www.easycredit-bbl.de/de/

 

Igre

 

Pobednik meča

Potrebno je pogoditi pobednika meča (uključujući produžetke). Ukoliko se regularan deo meča završi nerešenim rezultatom, pobednik meča se određuje na osnovu rezultata nakon završetka produžetaka.

 

1          Domaći tim će pobediti na meču.

2          Gostujući tim će pobediti na meču.

 

 

PP – Pobednik

Potrebno je pogoditi pobednika prvog poluvremena. U slučaju nerešenog ishoda, ulog će biti vraćen.

 

I 1        Domaći tim će pobediti na kraju prvog poluvremena. U slučaju nerešenog ishoda na kraju prvog poluvremena, ulog će biti vraćen.

I 2        Gostujući tim će pobediti na kraju prvog poluvremena. U slučaju nerešenog ishoda na kraju prvog poluvremena, ulog će biti vraćen.

 

DP – Pobednik

Potrebno je pogoditi pobednika drugog poluvremena. U slučaju nerešenog ishoda, ulog će biti vraćen.

 

II 1       Domaći tim će pobediti u drugom poluvremenu. U slučaju nerešenog ishoda u drugom poluvremenu, ulog će biti vraćen.

II 2       Gostujući tim će pobediti u drugom poluvremenu. U slučaju nerešenog ishoda u drugom poluvremenu, ulog će biti vraćen.

 

1Q – Pobednik

Potrebno je pogoditi pobednika prve četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda, ulog će biti vraćen.

 

1Q 1     Domaći tim će pobediti na kraju prve četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda na kraju prve četvrtine, ulog će biti vraćen.

1Q 2     Gostujući tim će pobediti na kraju prve četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda na kraju prve četvrtine, ulog će biti vraćen.

 

2Q – Pobednik

Potrebno je pogoditi pobednika druge četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda, ulog će biti vraćen.

 

2Q 1     Domaći tim će pobediti na kraju druge četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda na kraju druge četvrtine, ulog će biti vraćen.

2Q 2     Gostujući tim će pobediti na kraju druge četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda na kraju druge četvrtine, ulog će biti vraćen.

 

3Q – Pobednik

Potrebno je pogoditi pobednika treće četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda, ulog će biti vraćen.

 

3Q 1     Domaći tim će pobediti na kraju treće četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda na kraju treće četvrtine, ulog će biti vraćen.

3Q 2     Gostujući tim će pobediti na kraju treće četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda na kraju treće četvrtine, ulog će biti vraćen.

 

4Q – Pobednik

Potrebno je pogoditi pobednika četvrte četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda, ulog će biti vraćen.

 

4Q 1     Domaći tim će pobediti na kraju četvrte četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda na kraju četvrte četvrtine, ulog će biti vraćen.

4Q 2     Gostujući tim će pobediti na kraju četvrte četvrtine. U slučaju nerešenog ishoda na kraju četvrte četvrtine, ulog će biti vraćen.

 

Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika meča, računajući ponuđeni hendikep, uključujući produžetke. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat meča i to na poene postignute od strane domaćeg tima.

 

H1        Domaćin će pobediti na meču računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji ishod meča.

H2        Gost će pobediti na meču računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji ishod meča.

 

PP - Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika prvog poluvremena, računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat prvog poluvremena i to na poene postignute od strane domaćeg tima.

 

PP H1   Domaćin će pobediti u prvom poluvremenu računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat poluvremena.

PP H2   Gost će pobediti u prvom poluvremenu računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat poluvremena.

 

DP - Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika drugog poluvremena, računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat drugog poluvremena i to na poene postignute od strane domaćeg tima.

 

DP H1  Domaćin će pobediti u drugom poluvremenu računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat poluvremena.

DP H2  Gost će pobediti u drugom poluvremenu računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat poluvremena.

 

1Q - Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika prve četvrtine, računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat prve četvrtine i to na poene postignute od strane domaćeg tima.

 

1Q H1  Domaćin će pobediti u prvoj četvrtini računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat četvrtine.

1Q H2  Gost će pobediti u prvoj četvrtini računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat četvrtine.

 

2Q - Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika druge četvrtine, računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat druge četvrtine i to na poene postignute od strane domaćeg tima.

 

2Q H1  Domaćin će pobediti u drugoj četvrtini računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat četvrtine.

2Q H2  Gost će pobediti u drugoj četvrtini računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat četvrtine.

 

3Q - Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika treće četvrtine, računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat treće četvrtine i to na poene postignute od strane domaćeg tima.

 

3Q H1  Domaćin će pobediti u trećoj četvrtini računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat četvrtine.

3Q H2  Gost će pobediti u trećoj četvrtini računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat četvrtine.

 

4Q - Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika četvrtine četvrtine, računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat četvrte četvrtine i to na poene postignute od strane domaćeg tima.

 

4Q H1  Domaćin će pobediti u četvrtoj četvrtini računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat četvrtine.

4Q H2  Gost će pobediti u četvrtoj četvrtini računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat četvrtine.

 

Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena na meču biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke.

 

+ {{granica}}   Ukupan broj poena na meču biće veći od ponuđene granice.

-  {{granica}}   Ukupan broj poena na meču biće manji od ponuđene granice.

 

PP - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena u prvom poluvremenu meča biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke.

 

PP + {{granica}}          Ukupan broj poena u prvom poluvremenu biće veći od ponuđene granice.

PP -  {{granica}}          Ukupan broj poena u prvom poluvremenu biće manji od ponuđene granice.

 

DP - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena u drugom poluvremenu meča biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke.

 

DP + {{granica}}         Ukupan broj poena u drugom poluvremenu biće veći od ponuđene granice.

DP -  {{granica}}         Ukupan broj poena u drugom poluvremenu biće manji od ponuđene granice.

 

1Q - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena u prvoj četvrtini meča biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke.

 

1Q + {{granica}}          Ukupan broj poena u prvoj četvrtini bići veći od ponuđene granice.

1Q -  {{granica}}          Ukupan broj poena u prvoj četvrtini biće manji od ponuđene granice.

 

2Q - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena u drugoj četvrtini meča biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke.

 

2Q + {{granica}}          Ukupan broj poena u drugoj četvrtini bići veći od ponuđene granice.

2Q -  {{granica}}          Ukupan broj poena u drugoj četvrtini biće manji od ponuđene granice.

 

 

3Q - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena u trećoj četvrtini meča biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke.

 

3Q + {{granica}}          Ukupan broj poena u trećoj četvrtini bići veći od ponuđene granice.

3Q -  {{granica}}          Ukupan broj poena u trećoj četvrtini biće manji od ponuđene granice.

 

4Q - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena u četvrtoj četvrtini meča biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke.

 

4Q + {{granica}}          Ukupan broj poena u četvrtoj četvrtini bići veći od ponuđene granice.

4Q -  {{granica}}          Ukupan broj poena u četvrtoj četvrtini biće manji od ponuđene granice.

 

 

Domaćin - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima na meču biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

D + {{granica}}           Ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima na meču biće veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

D -  {{granica}}           Ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima biće manji od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

Gost - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima na meču biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

G + {{granica}}           Ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima na meču biće veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

G -  {{granica}}           Ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima biće manji od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

PP Domaćin - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima u toku prvog poluvremena biti manji ili veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

I D + {{granica}}         Ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima u toku prvog poluvremena biće veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

I D -  {{granica}}         Ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima u toku prvog poluvremena biće manji od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

DP Domaćin - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima u toku drugog poluvremena biti manji ili veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

II D + {{granica}}        Ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima u toku drugog poluvremena biće veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

II D -  {{granica}}        Ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima u toku drugog poluvremena biće manji od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

PP Gost - Ukupno poena

 

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima u toku prvog poluvremena biti manji ili veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

I G + {{granica}}         Ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima u toku prvog poluvremena biće veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

I G -  {{granica}}         Ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima u toku prvog poluvremena biće manji od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

DP Gost - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima u toku drugog poluvremena biti manji ili veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

II G + {{granica}}        Ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima u toku drugog poluvremena biće veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

II G -  {{granica}}        Ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima u toku drugog poluvremena biće manji od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih na meču od strane oba tima biti paran ili neparan, uključujući produžetke.

 

Par                   Ukupan zbir poena postignutih na meču od strane oba tima će biti paran.

Nepar               Ukupan zbir poena postignutih na meču od strane oba tima će biti neparan.

 

PP - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u prvom poluvremenu od strane oba tima biti paran ili neparan.

 

I Par     Ukupan zbir poena postignutih u prvom poluvremenu od strane oba tima će biti paran.

I Nepar Ukupan zbir poena postignutih u prvom poluvremenu od strane oba tima će biti neparan.

 

DP - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u drugom poluvremenu od strane oba tima biti paran ili neparan.

 

II Par                Ukupan zbir poena postignutih u drugom poluvremenu od strane oba tima će biti paran.

II Nepar            Ukupan zbir poena postignutih u drugom poluvremenu od strane oba tima će biti neparan.

 

1Q - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u prvoj četvrtini od strane oba tima biti paran ili neparan.

 

1Q Par              Ukupan zbir poena postignutih u prvoj četvrtini od strane oba tima će biti paran.

1Q Nepar          Ukupan zbir poena postignutih u prvoj četvrtini od strane oba tima će biti neparan.

 

2Q - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u drugoj četvrtini od strane oba tima biti paran ili neparan.

 

2Q Par              Ukupan zbir poena postignutih u drugoj četvrtini od strane oba tima će biti paran.

2Q Nepar          Ukupan zbir poena postignutih u drugoj četvrtini od strane oba tima će biti neparan.

 

3Q - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u trećoj četvrtini od strane oba tima biti paran ili neparan.

 

3Q Par              Ukupan zbir poena postignutih u trećoj četvrtini od strane oba tima će biti paran.

3Q Nepar          Ukupan zbir poena postignutih u trećoj četvrtini od strane oba tima će biti neparan.

 

4Q - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u četvrtoj četvrtini od strane oba tima biti paran ili neparan.

 

4Q Par              Ukupan zbir poena postignutih u četvrtoj četvrtini od strane oba tima će biti paran.

4Q Nepar          Ukupan zbir poena postignutih u četvrtoj četvrtini od strane oba tima će biti neparan.

 

Domaćin - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih od strane domaćeg tima na meču biti paran ili neparan.

 

D Par                Ukupan zbir poena postignutih od strane domaćeg tima na meču će biti paran.

D Nepar            Ukupan zbir poena postignutih od strane domaćeg tima na meču će biti neparan.

 

Gost - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih od strane gostujućeg tima na meču biti paran ili neparan.

 

G Par                Ukupan zbir poena postignutih od strane gostujućeg tima na meču će biti paran.

G Nepar            Ukupan zbir poena postignutih od strane gostujućeg tima na meču će biti neparan.

 

PP Domaćin - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u prvom poluvremenu od strane domaćeg tima biti paran ili neparan.

 

I D Par             Ukupan zbir poena postignutih u prvom poluvremenu od strane domaćeg tima će biti paran.

I D Nepar         Ukupan zbir poena postignutih u prvom poluvremenu od strane domaćeg tima će biti neparan.

 

DP Domaćin - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u drugom poluvremenu od strane oba tima biti paran ili neparan.

 

II D Par             Ukupan zbir poena postignutih u drugom poluvremenu od strane domaćeg tima će biti paran.

II D Nepar        Ukupan zbir poena postignutih u drugom poluvremenu od strane domaćeg tima će biti neparan.

 

PP Gost - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u prvom poluvremenu od strane gostujućeg tima biti paran ili neparan.

 

I G Par             Ukupan zbir poena postignutih u prvom poluvremenu od strane gostujućeg tima će biti paran.

I G Nepar         Ukupan zbir poena postignutih u prvom poluvremenu od strane gostujućeg tima će biti neparan.

 

DP Gost - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u drugom poluvremenu od strane oba tima biti paran ili neparan.

 

II G Par            Ukupan zbir poena postignutih u drugom poluvremenu od strane gostujućeg tima će biti paran.

II G Nepar        Ukupan zbir poena postignutih u drugom poluvremenu od strane gostujućeg tima će biti neparan.

 

1Q Domaćin - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u prvoj četvrtini od strane domaćeg tima biti paran ili neparan.

 

1Q D Par          Ukupan zbir poena postignutih u prvoj četvrtini od strane domaćeg tima će biti paran.

1Q D Nepar      Ukupan zbir poena postignutih u prvoj četvrtini od strane domaćeg tima će biti neparan.

 

2Q Domaćin - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u drugoj četvrtini od strane domaćeg tima biti paran ili neparan.

 

2Q D Par          Ukupan zbir poena postignutih u drugoj četvrtini od strane domaćeg tima će biti paran.

2Q D Nepar      Ukupan zbir poena postignutih u drugoj četvrtini od strane domaćeg tima će biti neparan.

 

3Q Domaćin - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u trećoj četvrtini od strane domaćeg tima biti paran ili neparan.

 

3Q D Par          Ukupan zbir poena postignutih u trećoj četvrtini od strane domaćeg tima će biti paran.

3Q D Nepar      Ukupan zbir poena postignutih u trećoj četvrtini od strane domaćeg tima će biti neparan.

 

4Q Domaćin - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u četvrtoj četvrtini od strane domaćeg tima biti paran ili neparan.

 

4Q D Par          Ukupan zbir poena postignutih u četvrtoj četvrtini od strane domaćeg tima će biti paran.

4Q D Nepar      Ukupan zbir poena postignutih u četvrtoj četvrtini od strane domaćeg tima će biti neparan.

 

1Q Gost - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u prvoj četvrtini od strane gostujućeg tima biti paran ili neparan.

 

1Q G Par          Ukupan zbir poena postignutih u prvoj četvrtini od strane gostujućeg tima će biti paran.

1Q G Nepar      Ukupan zbir poena postignutih u prvoj četvrtini od strane gostujućeg tima će biti neparan.

 

2Q Gost - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u drugoj četvrtini od strane gostujućeg tima biti paran ili neparan.

 

2Q G Par          Ukupan zbir poena postignutih u drugoj četvrtini od strane gostujućeg tima će biti paran.

2Q G Nepar      Ukupan zbir poena postignutih u drugoj četvrtini od strane gostujućeg tima će biti neparan.

 

3Q Gost - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u trećoj četvrtini od strane gostujućeg tima biti paran ili neparan.

 

3Q G Par          Ukupan zbir poena postignutih u trećoj četvrtini od strane gostujućeg tima će biti paran.

3Q G Nepar      Ukupan zbir poena postignutih u trećoj četvrtini od strane gostujućeg tima će biti neparan.

 

4Q Gost - Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih u četvrtoj četvrtini od strane gostujućeg tima biti paran ili neparan.

 

4Q D Par          Ukupan zbir poena postignutih u četvrtoj četvrtini od strane gostujućeg tima će biti paran.

4Q D Nepar      Ukupan zbir poena postignutih u četvrtoj četvrtini od strane gostujućeg tima će biti neparan.

 

Konačan ishod

Potrebno je pogoditi konačan ishod regularnog toka meča, birajući jednu od ponuđenih opcija: pobeda domaćeg tima (1), nerešen ishod (X), ili pobeda gostujućeg tima (2). Poeni postignuti u toku produžetaka neće biti uzeti u obzir.

 

1          Domaćin će pobediti u regularnom toku meča, ne računajući produžetke.

X         Ishod će biti nerešen u regularnom toku meča, ne računajući produžetke.

2          Gost će pobediti u regularnom toku meča, ne računajući produžetke.

 

1X2 Margina

Potrebno je pogoditi da li će izabrani tim pobediti sa najmanje 6 poena razlike, računajući i eventualne produžetke. Ukoliko nijedan od timova ne pobedi sa više od 5 poena razlike, dobitna selekcija će biti X (0-5).

 

1 (>5)               Domaći tim će pobediti sa 6 ili više poena razlike.

X (0-5)             Nijedan od timova neće pobediti sa više od 5 poena razlike.

2 (>5)               Gostujući tim će pobediti sa 6 ili više poena razlike.

 

Konačan ishod i Ukupno poena

Potrebno je pogoditi pobednika meča kao i da li će ukupan broj poena postignutih u toku meča biti veći ili manji od ponuđene granice. U slučaju produžetaka poeni postignuti nakon četvrte četvrtine neće biti uzeti u obzir.

 

1&- {{granica}}           Domaći tim će pobediti na meču i biće manje poena od naznačene granice.

1&+ {{granica}}          Domaći tim će pobediti na meču i biće više poena od naznačene granice.

2&- {{granica}}           Gostujući tim će pobediti na meču i biće manje poena od naznačene granice.

2&+ {{granica}}          Gostujući tim će pobediti na meču i biće više poena od naznačene granice.

 

Četvrtina sa najviše poena

 

Potrebno je pogoditi u kojoj četvrtini će biti postignut najveći broj poena. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

 

1Q>      Najveći broj poena će biti postignut u prvoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

2Q>      Najveći broj poena će biti postignut u drugoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

3Q>      Najveći broj poena će biti postignut u trećoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

4Q>      Najveći broj poena će biti postignut u četvrtoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

 

Domaćin - Četvrtina sa najviše poena

Potrebno je pogoditi u kojoj četvrtini će domaćin postići najveći broj poena. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

 

D 1Q>  Domaćin će postići najveći broj poena u prvoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

D 2Q>  Domaćin će postići najveći broj poena u drugoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

D 3Q>  Domaćin će postići najveći broj poena u trećoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

D 4Q>  Domaćin će postići najveći broj poena u četvrtoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

 

Gost - Četvrtina sa najviše poena

Potrebno je pogoditi u kojoj četvrtini će gost postići najveći broj poena. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

 

G 1Q>  Gost će postići najveći broj poena u prvoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

G 2Q>  Gost će postići najveći broj poena u drugoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

G 3Q>  Gost će postići najveći broj poena u trećoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

G 4Q>  Gost će postići najveći broj poena u četvrtoj četvrtini. U slučaju da dve ili više četvrtina imaju isti broj poena, ulog će biti vraćen.

           

Margina pobede

Potrebno je pogoditi razliku u poenima između domaćeg i gostujućeg tima na kraju meča birajući jednu od ponuđenih opcija, računajući produžetke.

 

Produžeci – Da/Ne

Potrebno je predvideti da li će na meču biti produžetaka ili ne.

 

OT Da  Biće produžetaka na meču.

OT Ne  Neće biti produžetaka na meču.

 

Poluvreme/kraj

 

Potrebno je pogoditi ishod prvog poluvremena i konačan ishod utakmice. Opklada na ishod poluvremena i kraja utakmice se vodi kao dobitna samo ako su oba predviđanja tačna, ne računajući produžetke.

 

1/1       Domaćin će pobediti na poluvremenu i na meču, ne računajući produžetke.

1/X       Domaćin će pobediti na poluvremenu i biće nerešen ishod na meču, ne računajući produžetke.

1/2       Domaćin će pobediti na poluvremenu i Gost će pobediti na meču, ne računajući produžetke.

X/1       Ishod će biti nerešen na poluvremenu i Domaćin će pobediti na meču, ne računajući produžetke.

X/X      Ishod će biti nerešen na poluvremenu i na meču, ne računajući produžetke.

X/2       Ishod će biti nerešen na poluvremenu i Gost će pobediti na meču, ne računajući produžetke.

2/1       Gost će pobediti na poluvremenu i Domaćin će pobediti na meču, ne računajući produžetke.

2/X       Gost će pobediti na poluvremenu i biće nerešen ishod na meču, ne računajući produžetke.

2/2       Gost će pobediti na poluvremenu i na meču, ne računajući produžetke.

 

Prvi postiže 20 poena

Potrebno je pogoditi tim će prvi postići 20 poena na meču.

 

1 - 20                Domaći tim će prvi postići 20 poena na meču.

2 - 20                Gostujući tim će prvi postići 20 poena na meču.

 

Igrači – specijali

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj poena, skokova, asistencija, blokada i ukradenih lopti zabeleženih od strane odabranog igrača biti manji ili veći od naznačene granice. Ukoliko odabrani igrač ne učestvuje na meču, sve opklade koje se odnose na odabranog igrača će biti poništene. Produžeci se računaju.

 

Postiže prvi poen

Potrebno je predvideti koji igrač će postići prvi poen u toku ponuđenog meča. Ukoliko igrač ne igra u startnoj petorci, sve opklade postavljene na tog igrača će biti poništene.

 

 

Bolje plasiran tim

Potrebno je predvideti koji od dva ponuđena tima će stići u kasniju fazu takmičenja i biti bolje plasiran na istom. Ukoliko oba tima budu eliminisana u istoj fazi takmičenja, sve opklade će biti poništene.

 

Najviše postignutih poena

Potrebno je predvideti koji od ponuđenih igrača naznačenog tima će postići najviše poena u okviru naznačenog takmičenja. Opklade će biti važeće samo ukoliko odabrani igrač izađe na teren barem jednom u toku trajanja naznačenog takmičenja, u suprotnom će sve opklade biti poništene. Ukoliko dva igrača postignu isti broj poena, ulog će biti podeljen na dva i jedna polovina će biti zaključena kao dobitna a druga polovina kao gubitna opklada. U slučaju da više od 2 igrača postigne isti broj poena, ulog će biti proporcionalno podeljen.

Hokej na ledu

 

 

Sve ponuđene igre (osim onih koje se odnose na trećine, produžetak ili penale) se odnose na regularni period meča, ukoliko nije drugačije naglašeno.

 

 

Ukoliko je ponuđena igra u vezi sa događajem, a već se desio događaj (gol ili penal) zadržavamo pravo poništenja opklade.

 

Ukoliko su kvote ponuđene uz netačno vreme početka meča (više od 2 minuta) zadržavamo pravo poništenja opklada.

 

Ukoliko je ubačen pogrešan rezultat, sve ponuđene opklade će biti poništene za vreme kad je netačan rezultat bio prikazan.

 

Da bi opklada postavljena na meč hokeja na ledu bila važeća, meč mora početi u zakazanom terminu odigravanja, (po lokalnom vremenu terena na kom se meč odigrava).

Ukoliko dođe do promene terena odigravanja meča hokeja na ledu, opklade postavljene na taj meč će ostati važeće ukoliko je domaći tim ostao naznačen kao takav. Ukoliko je došlo do promene i domaći tim je označen kao gostujući i obrnuto, sve opklade postavljene na prvobitno objavljen događaj će biti poništene.

 

Sve opklade postavljene na mečeve hokeja na ledu su važeće samo ukoliko se meč završi.

 

Sve opklade postavljene na mečeve hokeja na ledu koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

Igre

 

Pobednik meča

Potrebno je predvideti koji tim će biti pobednik meča u toku regularnog dela.  U slučaju da je ishod meča nerešen, opklada će biti poništena.

 

Ukupno golova

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj golova na meču biti manji ili veći od ponuđene granice.

 

Konačan ishod

Potrebno je predvideti konačan ishod meča, birajući jednu od ponuđenih opcija - pobeda domaćina (1), nerešen ishod (X), ili pobeda gosta (2), ne računajući produžetke.

 

Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj postignutih golova na meču biti neparan ili paran, ne računajući produžetke.

 

Igrači specijali

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih od strane odabranog igrača biti veći ili manji od naznačene granice. Gol ili asistencija postignuti od strane odabranog igrača će se smatrati poenom. Ukoliko odabrani igrač ne bude učestvovao na utakmici, opklade će biti poništene. Produžeci se uzimaju u obzir, ali izvođenje penala ne.

 

Duel – Bolji plasman

Potrebno je predvideti koji će od dva navedena tima stići u kasniju fazu takmičenja. Ukoliko oba tima budu eliminisana u istoj fazi takmičenja, opklade će biti poništene.

 

Tačan rezultat

Potrebno je predvideti tačan rezultat na kraju regularnog dela meča.

 

GG/NG

Potrebno je predvideti da li će oba tima postići barem po jedan gol u regularnom delu meča (GG), ili da li barem jedan tim neće postići gol u toku regularnog dela meča (NG).

 

Prvi postiže gol

Potrebno je predvideti prvi tim koji će postići gol u toku regularnog dela meča. Ukoliko nijedan od timova ne postigne gol u regularnom delu meča, ishod je ’Nema gola’.

 

Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika meča, računajući ponuđeni hendikep, ne uključujući produžetke. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat meča.

 

I Period Par/Nepar

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih u toku prvog perioda biti paran ili neparan.

 

II Period Par/Nepar

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih u toku drugog perioda biti paran ili neparan.

 

III Period Par/Nepar

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih u toku trećeg perioda biti paran ili neparan.

 

Domaćin – Ukupno golova

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih od strane domaćeg tima biti veći ili manji od naznačene granice.

 

Gost – Ukupno golova

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih od strane gostujućeg tima biti veći ili manji od naznačene granice.

 

 

Američki fudbal

 

U ovaj sport spadaju sledeće kategorije: NFL, NCAA koledž fudbal, WLAF, CFL, Arena fudbal.

 

Na mečeve američkog fudbala se primenjuju generalna pravila koja se odnose na odložene ili prekinute mečeve.

 

Ukoliko dođe do promene terena odigravanja meča američkog fudbala, opklade postavljene na taj meč će ostati važeće ukoliko je domaći tim ostao naznačen kao takav. Ukoliko je došlo do promene i domaći tim je označen kao gostujući i obrnuto, sve opklade postavljene na prvobitno objavljen događaj će biti poništene.

 

U situacijama kada je meč američkog fudbala zvanično odložen ili suspendovan, sve opklade koje se odnose na taj meč će ostati važeće ukoliko se meč nastavi i završi do ponoći narednog dana u odnosu na dan prvobitnog odigravanja meča.

   

Na markete koji imaju dva ishoda, primenjuju se opšta pravila za poništenje osim ukoliko nije drugačije navedeno u nastavku.

 

Opklade postavljene pre početka meča (uključujući opklade koje se odnose na drugo poluvreme) uključuju produžetke, ukoliko nije drugačije naznačeno.      

 

Da bi opklade bile validne ne sme ostati vise od 5 minuta do kraja meča osim u situacijama kada su neki marketi vec odlučeni, osim onih opklada koje su postavljene na igre koje su već zaključene koje će ostati validne.

 

Igre

 

Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika meča, računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat meča (nakon produžetaka ukoliko je regularni deo meča završen nerešenim rezultatom) i to na poene postignute od strane domaćeg tima.

 

H1        Domaćin će pobediti na meču računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji ishod meča (nakon produžetaka ukoliko je regularni deo meča završen nerešenim rezultatom).

H2        Gost će pobediti na meču računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji ishod meča (     nakon produžetaka ukoliko je regularni deo meča završen nerešenim rezultatom).

 

Pobednik meča

Potrebno je pogoditi pobednika meča (uključujući produžetke). Ukoliko se regularan deo meča završi nerešenim rezultatom, pobednik meča se određuje na osnovu rezultata nakon završetka produžetaka.

 

1          Domaći tim će pobediti na meču.

2          Gostujući tim će pobediti na meču.

 

Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena na meču biti manji ili veći od ponuđene granice. Ishod opklade se određuje na osnovu rezultata na kraju regularnog dela meča.

 

+ {{granica}}   Ukupan broj poena na meču biće veći od ponuđene granice.

-  {{granica}}   Ukupan broj poena na meču biće manji od ponuđene granice.

 

Poluvreme/kraj

Potrebno je pogoditi ishod prvog poluvremena i konačan ishod utakmice. Opklada na ishod poluvremena i kraja utakmice se vodi kao dobitna samo ako su oba predviđanja tačna, ne računajući produžetke.

 

1/1       Domaćin će pobediti na poluvremenu i na meču, ne računajući produžetke.

1/X       Domaćin će pobediti na poluvremenu i biće nerešen ishod na meču, ne računajući produžetke.

1/2       Domaćin će pobediti na poluvremenu i Gost će pobediti na meču, ne računajući produžetke.

X/1       Ishod će biti nerešen na poluvremenu i Domaćin će pobediti na meču, ne računajući produžetke.

X/X      Ishod će biti nerešen na poluvremenu i na meču, ne računajući produžetke.

X/2       Ishod će biti nerešen na poluvremenu i Gost će pobediti na meču, ne računajući produžetke.

2/1       Gost će pobediti na poluvremenu i Domaćin će pobediti na meču, ne računajući produžetke.

2/X       Gost će pobediti na poluvremenu i biće nerešen ishod na meču, ne računajući produžetke.

2/2       Gost će pobediti na poluvremenu i na meču, ne računajući produžetke.

 

Domaćin - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima na meču biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

D + {{granica}}           Ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima na meču biće veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

D -  {{granica}}           Ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima biće manji od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

Gost - Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima na meču biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

 

G + {{granica}}           Ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima na meču biće veći od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

G -  {{granica}}           Ukupan broj poena postignutih od strane gostujućeg tima biće manji od ponuđene granice. Ukoliko je vrednost granice ista kao i vrednost postignutih poena, opklada će biti poništena.

Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan zbir poena postignutih na meču od strane oba tima biti paran ili neparan, ne uključujući produžetke.

 

Par                   Ukupan zbir poena postignutih na meču od strane oba tima će biti paran.

Nepar               Ukupan zbir poena postignutih na meču od strane oba tima će biti neparan.

 

Atletika

 

Igre

 

Pobednik događaja

Potrebno je predvideti koji takmičar će biti pobednik događaja. Sve opklade će biti validne, sa izuzetkom onih opklada postavljenih na takmičare koji nisu učestvovali ni u jednoj fazi takmičenja, uključujući i kvalifikacione događaje za određeno takmičenje.

 

P Da     Odabrani takmičar će biti pobednik takmičenja.

P Ne     Odabrani takmičar neće biti pobednik takmičenja.

 

Plasman 1-3

Potrebno je predvideti da li će odabrani takmičar biti jedan od 3 najbolje plasiranih takmičara na događaju. Sve opklade će biti validne, sa izuzetkom onih opklada postavljenih na takmičare koji nisu učestvovali ni u jednoj fazi takmičenja, uključujući i kvalifikacione događaje za određeno takmičenje.

 

P1-3 Da            Odabrani takmičar će biti jedan od 3 najbolje plasiranih tamičara na događaju.

P1-3 Ne            Odabrani takmičar neće biti jedan od 3 najbolje plasiranih tamičara na događaju.

 

 

Australijski fudbal

 

Za zaključenje opklada postavljenih na mečeve australijskog fudbala, produžeci se uzimaju u obzir ukoliko nije drugačije naznačeno.

 

Ukoliko nije drugačije nazačeno za određene igre, kad god je meč zvanično odložen ili prekinut, sve opklade koje se odnose na taj sportski događaj će biti važeće ako se meč odigra u roku od 24 sata od datuma koji je prvobitno bio određen za odigravanje sportskog događaja. Ukoliko se sportski događaj ne odigra napred navedenom vremenskom roku, sve opklade koje se odnose na taj sportski događaj će biti poništene, osim onih opklada koje su postavljene na igre koje su već zaključene koje će ostati validne

 

 

Badminton

 

 

Ukoliko je jedan od igrača zamenjen drugim igračem pre početka meča, sve opklade koje se odnose na taj događaj će biti poništene.

 

Ukoliko nije drugačije nazačeno za određene igre, kad god je meč zvanično odložen za više od 24 sata, prekinut ili otkazan, sve opklade koje se odnose na taj sportski događaj će biti poništene, osim onih opklada koje su postavljene na igre koje su već zaključene koje će ostati validne

 

Bendi

 

Ishod opklade na bendi meč se određuje na osnovu rezultata postignutog na kraju regularnog dela meča         (uključujući zaustavno vreme). Ukoliko nije drugačije naznačeno, produžeci i penali neće biti uzeti u obzir.

 

Bendi mečevi koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, sve opklade postavljene na taj meč će biti poništene.

 

Igre

 

Konačan ishod

Potrebno je predvideti koji tim će pobediti na kraju regularnog toka meča, birajući jednu od ponuđenih opcija - pobeda domaćina (1), nerešen ishod (X), ili pobeda gosta (2).

 

1          Domaćin će pobediti na meču.

X         Ishod će biti nerešen na meču.

2          Gost će pobediti na meču.

 

Ukupno golova

 

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj golova na meču biti manji ili veći od ponuđene granice. Ishod opklade se određuje na osnovu rezultata na kraju regularnog dela meča.

 

+ {{granica}}   Ukupan broj golova na meču biće veći od ponuđene granice.

-  {{granica}}   Ukupan broj golova na meču biće manji od ponuđene granice.

 

Košarka 3X3

 

 

Ishod opklada postavljenih na mečeve 3X3 košarke su bazirani na krajnjem rezultatu meča, uključujući produžetke.

 

U slučaju da je meč 3X3 košarke započet ali nije završen, sve opklade će biti poništene osim onih opklada koje su postavljene na igre koje su već zaključene, koje će ostati validne.

 

Opklade postavljene na mečeve 3X3 košarke koji su odloženi za više od 24 sata od prvobitno zakazanog termina odigravanja ili otkazani će biti poništene.

 

Igre

 

Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika meča, računajući ponuđeni hendikep, uključujući produžetke. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat meča.

 

H1        Domaćin će pobediti na meču računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji ishod meča.

H2        Gost će pobediti na meču računajući ponuđeni hendikep. Hendikep se dodaje na krajnji ishod meča.

 

Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena na meču biti manji ili veći od ponuđene granice, uključujući produžetke.

 

+ {{granica}}   Ukupan broj poena na meču biće veći od ponuđene granice.

-  {{granica}}   Ukupan broj poena na meču biće manji od ponuđene granice.

Fudbal na pesku

 

 

Ishod opklada postavljenih na mečeve fudbala na pesku su bazirani na krajnjem rezultatu meča, uključujući zaustavno vreme. Ukoliko nije drugačije naznačeno za određene igre, produžeci nisu uračunati.

 

Mečevi fudbala na pesku koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata od prvobitno zakazanog termina odigravanja ili otkazani, sve opklade postavljene na taj meč će biti poništene.

 

Igre

 

Konačan ishod

Potrebno je predvideti koji tim će pobediti na kraju regularnog toka meča, birajući jednu od ponuđenih opcija - pobeda domaćina (1), nerešen ishod (X), ili pobeda gosta (2).

 

1          Domaćin će pobediti na meču.

X         Ishod će biti nerešen na meču.

2          Gost će pobediti na meču.

 

Ukupno golova

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj golova na meču biti manji ili veći od ponuđene granice. Ishod opklade se određuje na osnovu rezultata na kraju regularnog dela meča.

 

+ {{granica}}   Ukupan broj golova na meču biće veći od ponuđene granice.

-  {{granica}}   Ukupan broj golova na meču biće manji od ponuđene granice.

 

Par/Nepar – broj golova

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj postignutih golova na meču biti neparan ili paran. Rezultat 0-0 se smatra parnim.

 

Nepar               Ukupan broj postignutih golova na meču će biti neparan.

Par                   Ukupan broj postignutih golova na meču će biti paran.

 

Odbojka na pesku

 

Ukoliko je jedan od igrača zamenjen drugim igračem pre početka meča, sve opklade koje se odnose na taj događaj će biti poništene.

 

Opklade postavljene na mečeve odbojke na pesku koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata od prvobitno zakazanog termina odigravanja ili otkazani, će biti poništene.

 

 

Boćanje

 

Ukoliko se meč iz nekog razloga ne odigra (npr. zbog povlačenja iz igre nekog od igrača), sve opklade postavljene na taj meč će biti poništene.

 

Opklade postavljene na mečeve boćanja koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata od prvobitno zakazanog termina odigravanja ili otkazani, će biti poništene.

 

Igre

 

Pobednik meča

Potrebno je pogoditi pobednika meča. U slučaju nerešenog rezultata, rezultat postignut nakon tajbrejka će se uzeti u obzir.

 

1                      Prvi navedeni tim će pobediti.

2                      Drugi navedeni tim će pobediti.

 

 

Boks

 

Opklade postavljene na boks mečeve koji su prekinuti ali nisu nastavljeni u roku od 72 sata nakon prvobitno zakazanog termina odigravanja će biti poništene. U slučaju da se jedan od igrača povuče iz igre pre početka meča, ulog će biti vraćen.

U slučaju da je meč klasifikovan kao ‘No contest’, sve opklade postavljene na taj događaj će biti poništene.

 

Igre

 

Konačan ishod

Potrebno je pogoditi ishod borbe, nezavisno od metoda pobede (nokaut, tehnički nokaut ili pobeda na poene). U slučaju nerešenog ishoda, sve opklade će biti poništene i ulog vraćen, a ovo se odnosi i na mečeve u kojima je nerešen ishod proglašen od strane dvojice od trojice sudija. Opklade će biti zaključene na osnovu zvaničnog rezultata proglašenog u ringu. Naknadne izmene ishoda neće imati uticaj na zaključivanje opklade (osim u situacijama kada je načinjena ljudska greška prilikom objave rezultata).

 

Broj rundi – Manje / Više

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj rundi biti manji ili veći od naznačene granice.

 

Ishod borbe

Potrebno je pogoditi ishod borbe. Mogući ishodi su:

  • Nerešen
  • Nokaut ili tehnički nokaut - nokaut je vrstа pobede u kojoj je protivnik oboren nа zemlju i ne može dа stoji posle odbrojаvаnjа 10 sekundi od sudije, dok tehnički nokaut znаči dа sudijа zаvršаvа meč jer je jedаn od bokserа teško povređen ili krvаri
  • Tehničko rešenje - ovаj nаčin pobede znаči dа je došlo do krаjа meča, sve runde su završene i tаdа troje sudijа nа meču određuju pobednikа nа osnovu bodovа koji su dodelili u svаkoj rundi. Pobedа se može dodeliti nаkon jednoglаsne odluke trojice, аli može biti većinom. 

 

 

Šah

 

 

Zaključivanje opklada postavljenih na šahovske mečeve će biti vršeno validacijom podataka sa sledećeg sajta: https://chess-results.com/ .

 

U slučaju da se validacija statističkih podataka ne moze izvršiti na osnovu podataka dostupnih na gore navedenom sajtu, oni će biti validirani korišćenjem sajtova relevantnih liga/klubova/timova. Ukoliko podaci ne mogu biti validirani ni putem ovih izvora ili ukoliko postoje značajni dokazi da su podaci dostupni putem napred navedenih izvora korumpirani, opklade će biti zaključene na osnovu podataka dostupnih iz renomiranih alternativnih izvora informacija koji su Priređivaču dostupni.

 

Nijedna opklada neće biti zaključena pre završetka celog meča.

 

U slučaju da je šahovski meč prekinut, odložen za više od 24 sata od prvobitno zakazanog termina odigravanja ili otkazani, sve opklade će biti poništene

 

 

Igre

 

Konačan ishod

Potrebno je predvideti konačan ishod meča, odnosno pobedu prvog navedenog igrača (1), drugog navedenog igrača (2) ili nerešen ishod (X).

 

1          Prvi navedeni igrač će pobediti na meču.

X         Ishod će biti nerešen na meču.

2          Drugi navedeni igrač će pobediti na meču.

 

Pobednik meča

Potrebno je predvideti koji igrač će biti pobednik meča. U slučaju nerešenog ishoda, ulog će biti vraćen.

 

1 HH    Prvi navedeni igrač će pobediti na meču.

2 HH    Drugi navedeni igrač će pobediti na meču.

 

Dupla šansa

Potrebno je predvideti koji takmičar će pobediti na meču, birajući jednu od tri ponuđene opcije, od kojih je svaka kombinacija dva moguća ishoda.

 

1X        Prvi navedeni takmičar će pobediti ili će biti nerešen ishod na meču.

12        Prvi navedeni ili drugi navedeni takmičar će pobediti na meču.

X2        Drugi navedeni takmičar će pobediti ili će biti nerešen ishod na meču.

 

 

Kriket

 

Ishod opklade se određuje na osnovu zvaničnog rezultata. Ukoliko je meč zvanično klasifikovan kao ‘Without Result’, sve opklade vezane za taj meč će biti poništene.

 

Ukoliko je meč otkazan ili odložen za period manji od 48 sati od prvobitno zakazanog termina odigravanja, sve opklade će ostati važeće, u suprotnom će biti poništene.

 

Trajanje nekih mečeva može biti i 5 dana od prvobitno zakazanog termina – ukoliko događaj nije završen nakon ovog perioda, sve opklade na taj događaj će biti poništene.

 

Igre

 

Konačan ishod

Potrebno je predvideti konačan ishod meča, odnosno pobedu domaćina (1), gosta (2) ili nerešen ishod (X).

 

1          Domaćin će pobediti na meču.

X         Ishod će biti nerešen na meču.

2          Gost će pobediti na meču.

 

Pobednik meča

Potrebno je predvideti koji tim će biti pobednik meča. U slučaju nerešenog ishoda, ulog će biti vraćen.

 

1 HH    Domaćin će pobediti na meču.

2 HH    Gost će pobediti na meču.

 

Karling

 

Sve opklade postavljene na karling mečeve će biti zaključene na osnovu konačnog rezultata. Produžeci se uzimaju u obzir za zaključenje opklada.

 

Sve opklade postavljene na karling mečeve koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

Biciklizam

 

Učesnik mora da pređu startnu liniju etapne trke kako bi opklade bile važeće, u suprotnom će opklade biti poništene i ulog vraćen.

 

Ukoliko više od jednog takmičara završi u istoj grupi sa istim vremenom, sve povezane opklade će biti poništene, osim ukoliko se podaci o rangu ne objave na zvaničnom sajtu.

 

Ukoliko je etapna trka odložena ili prekinuta, sve opklade će biti važeće do završetka trke (ili do zvaničnog otkazivanja), dok će jednodnevne trke biti smatrane nevažećim u slučaju odlaganja ili prekidanja i nezavršavanja do kraja trećeg dana u odnosu na zvanični program

 

 

Formula 1

 

 

Zaključivanje opklada postavljenih na događaje formule 1 će biti vršeno validacijom podataka sa sledećeg sajta: https://www.formula1.com/

Igre

 

 

Top 3 - kvalifikacije

Potrebno je pogoditi da li će odabrani vozač imati jedan od tri najbolja rezultata u kvalifikacijama.

 

Top 3

Potrebno je pogoditi da li će odabrani vozač završiti trku kao jedan od tri prvoplasirana vozača.

 

Top 6

Potrebno je pogoditi da li će odabrani vozač završiti trku kao jedan od šest prvoplasiranih vozača.

 

Top 10

Potrebno je pogoditi da li će odabrani vozač završiti trku kao jedan od deset prvoplasiranih vozača.

 

Vozilo bezbednosti - Da/Ne

Potrebno je pogoditi da li će vozilo bezbednosti izaći na stazu.

 

Pobednik konstruktora

Potrebno je pogoditi pobedničkog konstruktora za odabranu trku.

 

Osvajač šampionata i šampion konstruktora

Potrebno je predvideti koji vozač/tim će biti osvajač šampionata/šampion konstruktora. Poeni sa individualnih trka se sabiraju kako bi se odredio osvajač šampionata vozača. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima šampionata.

 

Pobednik kvalifikacija

Potrebno je predvideti koji vozač će ostvariti najbolji rezultat u kvalifikacijama. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Svi vozači koji su učestvovali u najmanje jednoj fazi kvalifikacija će se smatrati učesnicima. Odluke koje se odnose na startnu poziciju ili sličnu diskvalifikaciju neće biti uzete u obzir prilikom zaključivanja opklada, dok će odluke donešene od strane zvaničnika trke koje se odnose na ishod kvalifikacija biti uzete u obzir.

 

Duel kvalifikacija

Potrebno je predvideti koji će od dva ponuđena vozača postići bolji rezultat u kvalifikacijama. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Svi vozači koji su učestvovali u najmanje jednoj fazi kvalifikacija će se smatrati učesnicima. Odluke koje se odnose na startnu poziciju ili sličnu diskvalifikaciju neće biti uzete u obzir prilikom zaključivanja opklada, dok će odluke donešene od strane zvaničnika trke koje se odnose na ishod kvalifikacija biti uzete u obzir.

 

Pobednik treninga

Potrebno je pogoditi koji će vozač imati najbolji rezultat u prvom slobodnom treningu. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Vozač mora da ostvari vreme u naznačenoj fazi treninga da bi se smatrao učesnikom. Ukoliko manje od 13 vozača ostvari vreme u naznačenoj fazi treninga, sve opklade koje se odnose na sve vozače će biti poništene. Sve dodatne informacije koje mogu dalje uticati na rezultat neće biti uzete u obzir.

 

Duel treninga

Potrebno je predvideti koji će od dva ponuđena vozača postići bolji rezultat u prvom slobodnom treningu. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Ukoliko jedan od dva vozača ostvari vreme u naznačenoj fazi treninga, sve opklade će biti poništene. Sve dodatne informacije koje mogu dalje uticati na rezultat neće biti uzete u obzir.

 

 

Pobednik trke i mesto na postolju

Potrebno je predvideti pobednika trke. Svi vozači koji učestvuju u krugu za zagrevanje se smatraju učesnicima trke. Za svrhe zaključivanja opklada, mestima na postolju će se smatrati prva, druga i treća nagrada. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Sve dodatne informacije koje mogu dalje uticati na rezultat neće biti uzete u obzir.

 

Grand Prix duel

Potrebno je predvideti koji od dva naznačena vozača će imati bolju poziciju na kraju Gran Prix-ja, pod uslovom da oba vozača započnu krug za zagrevanje. Ukoliko se jedan od vozača povuče iz trke, vozač koji je napustio trku sa najviše ostvarenih krugova će se smatrati pobednikom. Ukoliko oba vozača napuste trku u istom krugu, opklada će biti poništena. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Sve dodatne informacije koje mogu dalje uticati na rezultat neće biti uzete u obzir.

 

Prvoplasirani u grupi

Potrebno je predvideti koji vozač među ponuđenima u grupi će biti najobolje plasirani na kraju trke. Ukoliko svi vozači ne odvoze Grand Prix krugove, pobednik će biti vozač koji je odvozio najviše krugova. Svi vozači koji učestvuju u krugu za zagrevanje se smatraju učesnicima trke. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Sve dodatne informacije koje mogu dalje uticati na rezultat neće biti uzete u obzir.

 

Klasifikacija Da/Ne

Potreno je pogoditi da li će odabrani vozač na kraju trke biti klasifikovan ili ne. Svi vozači koji učestvuju u krugu za zagrevanje se smatraju učesnicima trke. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Sve dodatne informacije koje mogu dalje uticati na rezultat neće biti uzete u obzir.

 

Najbrži krug

Potrebno je predvideti koji će vozač imati najbolje vreme za pojedinačni krug u toku glavne trke. Svi vozači koji učestvuju u krugu za zagrevanje se smatraju učesnicima trke. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Sve dodatne informacije koje mogu dalje uticati na rezultat neće biti uzete u obzir.

 

Pobednički tim

Potrebno je pogoditi iz koje će ekipe biti pobednik glavne trke. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Sve dodatne informacije koje mogu dalje uticati na rezultat neće biti uzete u obzir.

 

Broj klasifikovanih vozača

Potrebno je predvideti da li će broj klasifikovanih vozača na meču biti manji ili veći od naznačene granice. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Sve dodatne informacije koje mogu dalje uticati na rezultat neće biti uzete u obzir.

 

Margina pobede

Potrebno je predvideti vrednost razlike između pobednika trke i drugoplasiranog. Sve opklade će biti zaključene na osnovu rangiranja dostupnog na zvaničnim sajtovima takmičenja. Sve dodatne informacije koje mogu dalje uticati na rezultat neće biti uzete u obzir.

 

Rukomet

 

 

Ukoliko nije drugačije naznačeno, sve opklade će biti zaključene na osnovu rezultata na kraju regularnog dela meča. Produžeci se ne računaju. Za zvaničan rezultat smatra se onaj postignut u regularnom delu utakmice ili takmičenja. Regularnim delom utakmice u rukometu smatra se 60 minuta (2x30). Eventualni produžeci i penali ne uzimaju se u obzir prilikom rezultovanja.

 

Sve opklade postavljene na mečeve rukometa koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

Igre

 

 

Konačan ishod

Potrebno je predvideti konačan ishod meča, birajući jednu od ponuđenih opcija - pobeda domaćina (1), nerešen ishod (X), ili pobeda gosta (2), ne računajući produžetke.

 

Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika meča, računajući ponuđeni hendikep, ne uključujući produžetke. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat meča i to na poene postignute od strane gubitnog tima.

 

Ukupno poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena na meču biti manji ili veći od ponuđene granice.

 

Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj postignutih poena na meču biti neparan ili paran, ne računajući produžetke.

 

Duel – Bolji plasman

Potrebno je predvideti koji će od dva navedena tima stići u kasniju fazu takmičenja. Ukoliko oba tima budu eliminisana u istoj fazi takmičenja, opklade će biti poništene.

 

Igrači specijali

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj poena postignutih od strane odabranog igrača biti veći ili manji od naznačene granice. Ukoliko odabrani igrač ne bude učestvovao na utakmici, opklade će biti poništene.

 

Dupla šansa

Potrebno je predvideti koji tim će pobediti na kraju regularnog toka meča, birajući jednu od tri ponuđene opcije, od kojih je svaka kombinacija dva moguća ishoda: (1X) Domaćin će pobediti ili će biti nerešen ishod na meču, (12) Domaćin ili gost će pobediti na meču, (X2) Gost će pobediti ili će biti nerešen ishod na meču.

 

Pobednik meča

Potrebno je predvideti koji tim će biti pobednik meča u toku regularnog dela.  U slučaju da je ishod meča nerešen, opklada će biti poništena.

 

Domaćin ukupno poena

Potrebno je predvideti da li će broj poena postignutih od strane domaćeg tima u toku regularnog dela meča biti manji ili veći od naznačene granice.

 

Gost ukupno poena

Potrebno je predvideti da li će broj poena postignutih od strane gostujućeg tima u toku regularnog dela meča biti manji ili veći od naznačene granice.

 

 

Futsal

 

 

Zaključivanje opklada postavljenih na futsal mečeve se vrši na osnovu rezultata na kraju regularnog dela meča. Produžeci se ne računaju.

 

Opklade postavljene na futsal mečeve koji su prekinuti ili odloženi će biti poništene.

 

Sve opklade postavljene na mečeve futsala koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

Igre

 

Konačan ishod

Potrebno je predvideti konačan ishod meča, birajući jednu od ponuđenih opcija - pobeda domaćina (1), nerešen ishod (X), ili pobeda gosta (2), ne računajući produžetke.

 

1          Domaćin će pobediti na meču.

X         Ishod će biti nerešen na meču.

2          Gost će pobediti na meču.

 

Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika meča, računajući ponuđeni hendikep, ne uključujući produžetke. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat meča i to na poene postignute od strane gubitnog tima.

 

Ukupno golova

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena na meču biti manji ili veći od ponuđene granice, ne računajući poene postignute u produžecima.

 

Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj postignutih poena na meču biti neparan ili paran, ne računajući produžetke.

 

GAA Fudbal

 

Zaključivanje opklada postavljenih na GAA Fudbal mečeve se vrši na osnovu rezultata na kraju regularnog dela meča. Produžeci se ne računaju. U slučaju da meč počne ali nije završen, sve opklade će biti poništene osim onih opklada koje su postavljene na igre koje su već zaključene, koje će ostati validne.

 

Sve opklade postavljene na mečeve GAA fudbala koji su odloženi za više od 24 sata će biti poništene.

 

Golf

 

Ukoliko je turnir prekinut ili odložen iz nekog razloga, samo rezultati objavljeni od strane Federacije će biti uzeti u obzir, pod uslovom da su svih 36 rupa završene. Ukoliko nisu svih 36 rupa završene, sve opklade će biti poništene i ulog će biti vraćen.

 

U slučaju da je rezultat između dva ili više takmičara nerešen, kvota će biti podeljena brojem takmičara. Na primer, dva takmičara sa kvotama 2.8 i 1.9 ostvare isti rezultat, konačna kvota će biti 1.4 (2.80/2) i 0,95 (1.90/2).

 

 

Hokej na ledu

 

Da bi opklada postavljena na meč hokeja na ledu bila važeća, meč mora početi u zakazanom terminu odigravanja, (po lokalnom vremenu terena na kom se meč odigrava).

Ukoliko dođe do promene terena odigravanja meča hokeja na ledu, opklade postavljene na taj meč će ostati važeće ukoliko je domaći tim ostao naznačen kao takav. Ukoliko je došlo do promene i domaći tim je označen kao gostujući i obrnuto, sve opklade postavljene na prvobitno objavljen događaj će biti poništene.

 

Sve opklade postavljene na mečeve hokeja na ledu su važeće samo ukoliko se meč završi.

 

Sve opklade postavljene na mečeve hokeja na ledu koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

Igre

 

Pobednik meča

Potrebno je predvideti koji tim će biti pobednik meča u toku regularnog dela.  U slučaju da je ishod meča nerešen, opklada će biti poništena.

 

Ukupno golova

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj golova na meču biti manji ili veći od ponuđene granice.

 

Konačan ishod

Potrebno je predvideti konačan ishod meča, birajući jednu od ponuđenih opcija - pobeda domaćina (1), nerešen ishod (X), ili pobeda gosta (2), ne računajući produžetke.

 

Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj postignutih golova na meču biti neparan ili paran, ne računajući produžetke.

 

Igrači specijali

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih od strane odabranog igrača biti veći ili manji od naznačene granice. Gol ili asistencija postignuti od strane odabranog igrača će se smatrati poenom. Ukoliko odabrani igrač ne bude učestvovao na utakmici, opklade će biti poništene. Produžeci se uzimaju u obzir, ali izvođenje penala ne.

 

Duel – Bolji plasman

Potrebno je predvideti koji će od dva navedena tima stići u kasniju fazu takmičenja. Ukoliko oba tima budu eliminisana u istoj fazi takmičenja, opklade će biti poništene.

 

Tačan rezultat

Potrebno je predvideti tačan rezultat na kraju regularnog dela meča.

 

GG/NG

Potrebno je predvideti da li će oba tima postići barem po jedan gol u regularnom delu meča (GG), ili da li barem jedan tim neće postići gol u toku regularnog dela meča (NG).

 

Prvi postiže gol

Potrebno je predvideti prvi tim koji će postići gol u toku regularnog dela meča. Ukoliko nijedan od timova ne postigne gol u regularnom delu meča, ishod je ’Nema gola’.

Hendikep

Potrebno je pogoditi pobednika meča, računajući ponuđeni hendikep, ne uključujući produžetke. Hendikep se dodaje na krajnji rezultat meča.

 

I Period Par/Nepar

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih u toku prvog perioda biti paran ili neparan.

 

II Period Par/Nepar

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih u toku drugog perioda biti paran ili neparan.

 

III Period Par/Nepar

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih u toku trećeg perioda biti paran ili neparan.

 

Domaćin – Ukupno golova

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih od strane domaćeg tima biti veći ili manji od naznačene granice.

 

Gost – Ukupno golova

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj golova postignutih od strane gostujućeg tima biti veći ili manji od naznačene granice.

 

 

Pikado

 

Ukoliko je pikado događaj počeo ali nije završen, igrač koji se kvalifikuje u sledeću rundu ili igrač koji se proglasi pobednikom će se smatrati pobednikom za svrhu zaključivanja opklada.

 

U slučaju nerešenog ishoda pikado događaja, pikado igre koje nemaju opciju nerešenog ishoda će biti poništene.

 

Sve opklade postavljene na pikado mečeve koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

 

Hokej na travi

 

Da bi opklada postavljena na meč hokeja na travi bila važeća, meč mora početi u zakazanom terminu odigravanja, (po lokalnom vremenu terena na kom se meč odigrava).

Ukoliko dođe do promene terena odigravanja meča hokeja na travi, opklade postavljene na taj meč će ostati važeće ukoliko je domaći tim ostao naznačen kao takav. Ukoliko je došlo do promene i domaći tim je označen kao gostujući i obrnuto, sve opklade postavljene na prvobitno objavljen događaj će biti poništene.

Raspored domaćeg i gostujućeg tima se ne uzimaju u obzir ukoliko se meč odigrava na neutralnom terenu.

 

Sve opklade postavljene na mečeve hokeja na travi koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

Igre

 

Konačan ishod

Potrebno je predvideti konačan ishod meča, birajući jednu od ponuđenih opcija - pobeda domaćina (1), nerešen ishod (X), ili pobeda gosta (2). Opklade se zaključuju na osnovu rezultata na kraju regularnog toka meča, produžeci i penali se neće računati za svrhe zaključivanja opklade.

 

1          Domaćin će pobediti na meču.

X         Ishod će biti nerešen na meču.

2          Gost će pobediti na meču.

 

Ukupno golova

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj golova na meču biti manji ili veći od ponuđene granice.

 

+ {{granica}}   Ukupan broj golova na meču biće veći od ponuđene granice.

-  {{granica}}   Ukupan broj golova na meču biće manji od ponuđene granice.

 

 

Finski bejzbol (pesis)

 

Za svrhe zaključivanja opklada, ekstra ininzi se neće uzimati u obzir. Ukoliko je meč odložen ili otkazan pre samog početka, sve opklade koje se odnose na taj meč će biti poništene.

 

Sve opklade postavljene na mečeve finskog bejzbola koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

Igre

 

Konačan ishod

Potrebno je predvideti konačan ishod meča, birajući jednu od ponuđenih opcija - pobeda domaćina (1), nerešen ishod (X), ili pobeda gosta (2).

 

1          Domaćin će pobediti na meču.

X         Ishod će biti nerešen na meču.

2          Gost će pobediti na meču.

 

Florbol

 

Opklade postavljene na mečeve florbola se zaključuju na osnovu rezultata na kraju regularnog toka meča (uključujući zaustavno vreme). Ukoliko nije drugačije naznačeno,  produžeci i penali se neće računati za svrhe zaključivanja opklade.

 

Sve opklade postavljene na mečeve florbola koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

Igre

 

Konačan ishod

Potrebno je predvideti konačan ishod meča, birajući jednu od ponuđenih opcija - pobeda domaćina (1), nerešen ishod (X), ili pobeda gosta (2).

 

1          Domaćin će pobediti na meču.

X         Ishod će biti nerešen na meču.

2          Gost će pobediti na meču.

 

Ukupno golova

 

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj golova na meču biti manji ili veći od ponuđene granice.

 

+ {{granica}}   Ukupan broj golova na meču biće veći od ponuđene granice.

-  {{granica}}   Ukupan broj golova na meču biće manji od ponuđene granice.

 

 

Stoni tenis

 

Zaključivanje opklada postavljenih na događaje stonog tenisa će biti vršeno validacijom podataka sa sledećeg sajta: https://www.sofascore.com/table-tennis

 

Ukoliko bilo koji od igrača bude zamenjen drugim igračem pre početka meča, sve opklade postavljene na taj meč će biti poništene.

 

U slučaju da je meč stonog tenisa počeo ali nije završen, sve opklade vezane za taj meč će biti poništene.

 

 Sve opklade postavljene na mečeve stonog tenisa koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

 

Igre

 

Ukupno poena

Potrebno je predvideti da li će broj postignutih poena na meču biti manji ili veći od naznačene granice.

 

Pobednik meča

Potrebno je pogoditi koji takmičar, odn. tim će biti pobednik meča.

 

 

Odbojka

 

 

U slučaju da je odbojkaški meč počeo ali nije završen, sve opklade vezane za taj meč će biti poništene.

 

U slučaju da je broj postignutih poena umanjen sudijskom odlukom, zvaničan rezultat će se uzeti u obzir prilikom zaključivanja opklada, za sve igre.

 

Ukoliko dođe do promene terena na kom se odigrava odbojkaški meč, opklade koje se odnose na taj meč će ostati važeće pod uslovom da je domaći tim i dalje naznačen kao takav. Ukoliko je domaći tim naznačen kao gostujući i obrnuto, sve opklade koje se odnose na relevantan meč će biti poništene.

Samo regularni rezultati 3-0, 3-1,3-2, 0-3, 1-3, 2-3 će se smatrati validnim prilikom zaključivanja opklada. Ukoliko na meču bude zlatnog seta, to neće imati uticaja na postavljene opklade.

 

 Sve opklade postavljene na odbojkaške mečeve koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

Igre

 

Ukupno poena

Potrebno je predvideti da li će broj postignutih poena na meču biti manji ili veći od naznačene granice.

 

Pobednik meča

Potrebno je pogoditi koji takmičar, odn. tim će biti pobednik meča.

 

Ukupno setova

Potrebno je predvideti tačan broj osvojenih setova osvojenih od strane svakog tima.

 

Pobednik X seta

Potrebno je predvideti pobednika X seta. Ukoliko neki od ponuđenih setova nije odigran, opklade će biti poništene.

 

 Setovi Par/Nepar

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj osvojenih setova na meču biti paran ili neparan.

 

Poeni Par/Nepar

Potrebno je predvideti da li će ukupan broj osvojenih poena na meču biti paran ili neparan.

 

Bejzbol

 

Sve opklade postavljene na bejzbol mečeve koji su prekinuti, odloženi za više od 12 sati ili otkazani, će biti poništene.

 

Opklade postavljene na MLB mečeve: odgovornost Učesnika je da se postara da ima sve relevantne informacije u vezi sa promenom glavnog odbrambenog igrača – bacača. Kvote za određene događaje su podložne promenama ukoliko pre početka bejzbol meča dođe do promene glavnog odbrambenog igrača – bacača ili igrača na drugoj poziciji. Kada dođe do duple promene bacača, gde je navedeni bacač zamenjen pa zatim ponovo vraćen, takva izmena će biti tretirana kao regularna izmena bacača.

 

Pravilo 4 ½ ininga: ukoliko je meč prekinut ili završen od strane sudije, ili suspendovan, pobednik će biti poznat nakon odigranih celih pet ininga, osim u slučaju da domaći tim ima prednost nakon 4 ½ ininga. Ukoliko je meč prekinut ili završen od strane sudije, suspendovan ili sl., pobednik se određuje na osnovu rezultata postignutog nakon poslednjeg ininga koji je odigran u celosti (osim u slučajevima kada domaći tim izjednači rezultat ili stekne prednost u prvoj polovini ininga, u kojim se pobednik određuje na osnovu rezultata u momentu prekida meča).

 

Za ishod opklade važeći je konačni rezultat po završetku regularnog toka utakmice, odnosno po završetku poslednjeg ininga.  U slučaju da isti protivnici igraju dve utakmice istog dana, računa se samo rezultat prve utakmice.

 

  • Za konačan ishod meča smatra se rezultat nakon 9 ininga.
  • Za konačan ishod meča smatra se i rezultat postignut nakon odigranih ekstra ininga (u zavisnosti od lige igra se jedan ili više) ukoliko je rezultat nakon 9 ininga bio nerešen.
  • Za konačan ishod meča smatra se i meč koji je okončan pre odigravanja poslednjeg ininga ukoliko je sudija odlučio da skrati meč.
  • U određenim ligama (primer Japan NPB) moguć je nerešen ishod nakon odigravanja ekstra ininga. U tom slučaju opklada pobednik meča (Money line) biće smatrana nevažećom.

 

Igre

 

Hendikep

Potrebno je predvideti pobednika meča nakon što se vrednost hendikepa doda ili oduzme krajnjem rezultatu meča. Vrednost hendikepa se uvek odnosi na domaći tim. U slučaju nerešenog rezultata na kraju regularnog dela meča, validan rezultat će biti onaj na kraju produžetaka (nakon što se primeni vrednost hendikepa).

 

H1        Domaći tim će ostvariti više poena od gostujućeg tima (uzimajući u obzir hendikep).

H2        Gostujući tim će ostvariti više poena od domaćeg tima (uzimajući u obzir hendikep).

 

 

Ukupno Poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih u toku meča biti veći ili manji od naznačene granice.

 

+          Ukupan broj poena postignutih u toku meča biće veći od naznačenog broja.

-           Ukupan broj poena postignutih u toku meča biće manji od naznačenog broja.

 

Domaćin - Ukupno Poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima u toku meča biti veći ili manji od naznačene granice.

 

+          Ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima u toku meča biće veći od naznačenog broja.

-           Ukupan broj poena postignutih od strane domaćeg tima u toku meča biće manji od naznačenog broja.

 

Pobednik meča

Potrebno je pogoditi pobednika meča, računajući i eventualne produžetke.

 

1          Domaći tim će pobediti na meču.

2          Gostujući tim će pobediti na meču.

 

Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih u toku meča biti paran ili neparan. Rezultat 0:0 će se smatrati parnim.

 

Nepar   Ukupan broj poena postignutih u toku meča biće neparan.

Par       Ukupan broj poena postignutih u toku meča biće paran.

 

Ekstra ining (produžeci) – Da/Ne

Potrebno je pogoditi da li će biti produžetaka na meču ili ne.

 

Pobednik meča i ukupno poena

Potrebno je pogoditi kombinaciju dva ishoda – kako bi opklada bila dobitna, potrebno je tačno pogoditi kombinaciju ishoda koji se odnose na pobednika meča i ukupan broj poena.

 

 

Ragbi liga

 

Ukoliko nije drugačije naznačeno, sve opklade će biti zaključene na osnovu rezultata na kraju regularnog dela meča. Produžeci se ne računaju. Za zvaničan rezultat smatra se onaj postignut u regularnom delu utakmice ili takmičenja. Regularnim delom utakmice smatra se 80 minuta. Eventualni produžeci i penali ne uzimaju se u obzir prilikom rezultovanja.

 

Ukoliko dođe do promene terena odigravanja meča, sve opklade postavljene na taj meč će biti poništene.

Ukoliko dođe do promene protivnika u odnosu na prvobitno objavljene, sve opklade postavljene na taj meč će biti poništene.

 

Sve opklade postavljene na mečeve ragbi lige koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

Igre

 

Hendikep

Potrebno je predvideti pobednika meča nakon što se vrednost hendikepa doda ili oduzme krajnjem rezultatu meča, ne računajući produežtke.

 

Ukupno Poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih

 

Pobednik meča

Potrebno je pogoditi pobednika meča, računajući produžetke.

 

1          Domaći tim će pobediti na meču.

2          Gostujući tim će pobediti na meču.

 

Ukupno Poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih u toku meča biti veći ili manji od naznačene granice, ne uključujući produžetke.

 

+          Ukupan broj poena postignutih u toku meča biće veći od naznačenog broja.

-           Ukupan broj poena postignutih u toku meča biće manji od naznačenog

 

PP 1X2

Potrebno je pogoditi ishod prvog poluvremena meča.

 

Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih u toku regularnog dela meča biti paran ili neparan. Rezultat 0:0 će se smatrati parnim.

 

Nepar   Ukupan broj poena postignutih u toku meča biće neparan.

Par       Ukupan broj poena postignutih u toku meča biće paran.

 

Poluvreme sa više poena

Potrebno je predvideti u kom poluvremenu će biti postignuto više poena.

 

Dupla šansa

Potrebno je predvideti koji tim će pobediti na kraju regularnog toka meča, birajući jednu od tri ponuđene opcije, od kojih je svaka kombinacija dva moguća ishoda.

 

1X        Domaćin će pobediti ili će biti nerešen ishod na meču.

12        Domaćin ili gost će pobediti na meču.

X2        Gost će pobediti ili će biti nerešen ishod na meču.

 

 

Ragbi unija

 

Sve opklade postavljene na mečeve ragbi unije koji su prekinuti, odloženi za više od 24 sata ili otkazani, će biti poništene.

 

Igre

 

Hendikep

Potrebno je predvideti pobednika meča nakon što se vrednost hendikepa doda ili oduzme krajnjem rezultatu meča, ne računajući produežtke.

 

Ukupno Poena

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih

 

Pobednik meča

Potrebno je pogoditi pobednika meča, računajući produžetke.

 

1          Domaći tim će pobediti na meču.

2          Gostujući tim će pobediti na meču.

PP 1X2

Potrebno je pogoditi ishod prvog poluvremena meča.

 

Par/Nepar

Potrebno je pogoditi da li će ukupan broj poena postignutih u toku regularnog dela meča biti paran ili neparan. Rezultat 0:0 će se smatrati parnim.

 

Nepar   Ukupan broj poena postignutih u toku meča biće neparan.

Par       Ukupan broj poena postignutih u toku meča biće paran.

 

Poluvreme sa više poena

Potrebno je predvideti u kom poluvremenu će biti postignuto više poena.

 

Dupla šansa

Potrebno je predvideti koji tim će pobediti na kraju regularnog toka meča, birajući jednu od tri ponuđene opcije, od kojih je svaka kombinacija dva moguća ishoda.

 

1X        Domaćin će pobediti ili će biti nerešen ishod na meču.

12        Domaćin ili gost će pobediti na meču.

X2        Gost će pobediti ili će biti nerešen ishod na meču.

 

 

{{::locale.common.footer.footerCookiesInfo1}} {{::locale.common.footer.footerCookiesInfo2}}.