{{::locale.login.welcome}} {{authCtrl.loggedUserData.userName}} (ID: {{authCtrl.loggedUserData.userID}})
{{::locale.common.settingsWidget.oddsFormat}}:
{{ ::oddFormat.name }}
{{::locale.common.settingsWidget.siteFormat}}:
{{ layout.name }}
{{::locale.common.settingsWidget.scrollbarsFormat}}:
{{ layout.name }}
{{::locale.common.settingsWidget.siteTheme}}:
{{ theme.name }}
{{mainCtrl.currentTime}}
{{$select.selected.value.name}}
{{::locale.account.password.forgotPassword}}
{{authCtrl.unreadMessageCount}}
Najčešće postavljana pitanja

Najčešće postavljana pitanja

Prvi put se kladiš onlajn? Tu smo da pomognemo!

Najčešće postavljana pitanja

 

Registracija

 

P: Kako mogu da se registrujem?

O: Možeš se registrovati ulaskom na link https://www.victory.rs/sr/help-area/general-help/terms-conditions/registration/, gde se nalazi uputstvo za registraciju. Možeš početi sa klađenjem odmah nakon prve uplate na svoj račun.

 

P: Servis za brzu registraciju nije u funkciji. Kako da se registrujem?

O: U slučaju da servis za brzu registraciju ne funkcioniše, možeš da se registruješ na jedan od sledećih načina:

Pošalji nam na e-mail svoju fotografiju, kao i fotografisanu ličnu kartu sa obe strane. Jedan od naših agenata će dopuniti tvoj nalog i poslati ti e-mail kada proces registracije bude završen.

Kontaktiraj naš Korisnički servis putem e-maila podrska@victory.rs chata, putem telefona +381 62 24 24 24, vibera ili whatsapp-a, i jedan od naših agenata će ti pomoći da se uspešno registruješ i uputiti te na sve detalje koji su potrebni za uspešan proces registracije.

 

P: Trenutno nemam aktivan broj telefona. Da li mogu da se registrujem?

O: Potrebno je imati (samo jedan) važeći broj telefona radi registracije.

 

P: Nisam dobio aktivacioni e-mail, šta da radim?

O: Ako nisi dobio aktivacioni e-mail, proverite svoj Spam/Junk. Ukoliko ga ni tamo nema kontaktiraj Korisničku podršku.

 

P: Da li je neophodno da se pri unosu lozinke koriste mala, velika slova i brojevi?

O: Lozinka treba da sadrži između 6 I 25 karaktera od kojih jedno slovo treba da bude veliko I treba da sadrži broj.

 

P: Da li su moji podaci koje ostavljam prilikom registrovanja zaštićeni?

O: Da, Victory 247 d.o.o. se u potpunosti obavezuje da poštuje i štiti privatnost registrovanih korisnika.

 

 

Moj nalog

 

P: Da li mogu da imam više od jednog naloga?

O: Samo jedan nalog po korisniku je dozvoljen.

 

P: Da li mogu da promenim korisničko ime?

O: Korisničko ime nije moguće promeniti nakon kreiranja naloga.

 

P: Kako mogu da ažuriram svoje lične podatke?

O: Možeš da kontaktiraš Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs chata, putem telefona +381 62 24 24 24, vibera ili whatsapp-a radi ažuriranja svojih ličnih podataka.

 

P: Kako da promenim lozinku?

O: Uloguj se, idi na stranicu Moj Nalog, klikni na polje Promeni lozinku i prati dalje korake.

 

P: Zaboravio/la sam lozinku. Kako mogu da je promenim?

O: U slučaju zaboravljene lozinke, klikni na polje Zaboravljena lozinka? Na vrhu početne stranice, gde ćeš uneti korisničko ime na koje je nalog registrovan i pratiti dalje korake. Takođe možeš kontaktirati Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs, preko chata, putem telefona +381 62 24 24 24, vibera ili whatsapp-a.

 

P: Zašto mi pored opcije Moj Nalog stoji znak upozorenja?

O: Zato što nisi završio proces registracije. Nakon što završiš proces registraije, znak upozorenja će nestati.

 

P: Zatvorio sam račun u prethodnoj banci i otvorio ga u drugoj, kako mogu sad da promenim broj tekućeg računa?

O: Ukoliko želiš da promeniš svoj tekući račun, potrebno je da kontaktiraš Korisničku podršku koja će te uputiti na proces promene računa.

 

 

Uplata

 

P: Kako mogu da uplatim novac na svoj nalog?

O: Za više informacija o uplatama, idi na stranicu Uplate u odeljku Pomoć.

 

P: Koja je najviša suma za uplatu sredstava?

O: U zavisnosti od vrste uplate, najviša suma za uplatu na račun je 500.000 RSD (pošta), a 800.000 RSD (platna kartica).

 

P: Na koje sve načine mogu da uplatim novac na korisnički nalog?

O: Novac može da se uplati putem platne kartice ili preko naloga za uplatu?

 

P: Kako da izaberem na koji način ću da uplatim novac na korisnički nalog?

O: Idi na stranicu Moj Nalog i odaberi polje Uplata, gde možeš izabrati svoj način plaćanja.

 

P:  Koja je minimalna uplata na nalog putem platne kartice?

O: Minimalna uplata na korisnički nalog putem platne kartice je 500,00 dinara.

 

P: Koja je minimalna uplata na nalog putem tekućeg računa?

O: Minimalna uplata na korisnički nalog putem tekućeg računa ( uplatnice) je 50,00 dinara.

 

P: Šta da radim ukoliko mi se uplaćena suma ne vidi na nalogu?

O: Možeš kontaktirati Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs, preko chata, putem telefona +381 62 24 24 24, vibera ili whatsapp-a.

 

P: Da li se naplaćuju dodatni troškovi pri uplati i isplati?

O: Nema dodatnih troškova.

 

P: Koja je najniža suma za uplatu uloga?

O: Najniža suma za uplatu uloga je 20 dinara za kombinovane opklade, a 100 dinara za singl opklade.

 

P: Koja je minimalna uplata po kombinaciji?

O: Minimalna uplata po kombinaciji je 2 dinara.

 

 

Isplata

 

P: Koja je najniža suma za podizanje novca sa računa?

O: Najniža suma koju možeš podići sa svog naloga je 500,00 RSD.

 

P: Kako mogu da proverim status svog zahteva za isplatu?

O: Status zahteva se može proveriti u polju Lista Transakcija, gde možeš kliknuti na željenu transakciju.

 

P: Nisam završio proces registracije, kako mogu da isplatim dobitak?

O: Ne možeš da isplatiš dobitak dok ne završiš proces registracije.

 

 

Bonus

 

P: Kako funkcioniše bonus dobrodošlice?

O: Za više detalja o bonusima, idi na stranicu Bonusi.

 

P: Koja je minimalna uplata da bih ostvario/la bonus?

O: Minimalna uplata za ostvarivanje prava na Bonus dobrodošlice 100% je 500 dinara.  

 

P: Kako mogu da aktiviram bonus?

O: Kada izvršiš prvu uplatu sredstava na svoj račun, biće ti ponuđena opcija da aktiviraš bonus u odeljku ‘Bonusi’ na stranici ‘Moj nalog’. Možeš se odlučiti za ovaj bonus program potvrdom na dugme ‘aktiviraj bonus’.

 

P: Da li mogu da se kladim pre nego što aktiviram bonus?

O: Da, ali bonus dobrodošlice se primenjuje na sumu koju imaš na realnom računu nakon što kliknuo na dugme Aktiviraj bonus.

 

P: Koja je minimalna ukupna kvota da bih mogao da dobijem bonus dobrodošlice?

 

P: Da li singl tiketi učestvuju u obrtu za bonus dobrodošlice?

O: Ne, samo kombinovani tiketi učestvuju sa najmanje 3 selekcije.

 

 

Opklade

 

P: Kako da odigram tiket?

O: Nakon uplate novca na svoj račun, možeš početi sa klađenjem na početnoj stranici našeg sajta.

 

P: Koliko najmanje/najviše parova mogu da imam na tiketu?

O: Na tiketu može biti najmanje 1, a najviše 40 parova.

 

P: Kako mogu da vidim pregled mojih opklada?

O: Za pregled opklada potrebno je da se uloguješ. Pregled se nalazi na stranici Izvod o nalogu i može se filtrirati po datumu odigravanja opklade.

 

P: Zašto dobijam grešku Nevažeći kod tiketa?

O: Ova greška znači da se opklada nije uspešno registrovala. U ovom slučaju, ulog će biti vraćen.

 

P: Meč se završio, a meni još uvek nije obračunat tiket. Zbog čega?

O: Nakon završetka svakog meča, potrebno je izvršiti proveru statistike i potvrditi rezultate, zbog čega nekad tiketi ne budu obračunati istog momenta. Ukoliko za određeni meč nisu objavljeni zvanični rezultati/statistika, taj odabir neće imati dobitan/gubitan status na tiketu dok se ne potvrdi zvaničan rezultat.

 

P: Kako se obačunava dobitak na kombinovanom tiketu ukoliko mi je jedan meč odložen ili poništen?

O: Za meč koji je odložen ili poništen računaće se kvota 1, dok će se za ostale mečeve računati kvote po kojima je tiket prihvaćen.

 

P: Do kad je rok do kog može da se odigra opklada?

O: Rok za opkladu je do zvaničnog početka sportskog događaja ili do prethodno određenog vremena.

 

P: Da li mogu na istom tiketu da se nalaze mečevi koji treba da počnu sa mečevima koji su na lajvu?

O: Da.

 

P: Da li može da se igra sistemski tiket u live-u?

O: Da.

 

P: Ako sam odigrao da će u prvih 15 minuta meča pasti gol, šta ako gol padne tačno u 15 minutu?

O: Ukoliko gol padne tačno u 15 minutu igra se neće smatrati dobitnom, jer se 15 minut računa do 14 minuta i 59 sekundi.

 

P: Da li mogu da otkažem svoju opkladu?

O: Opklada prihvaćena od strane operatera se ne može otkazati.

  

P: Koji je krajnji rok za CashOut?

O: Do samog početka sportskog događaja ili do prethodno određenog vremena.

 

 

{{::locale.common.footer.footerCookiesInfo1}} {{::locale.common.footer.footerCookiesInfo2}}.