{{::locale.login.welcome}} {{authCtrl.loggedUserData.userName}} (ID: {{authCtrl.loggedUserData.userID}})
{{::locale.common.settingsWidget.oddsFormat}}:
{{ ::oddFormat.name }}
{{::locale.common.settingsWidget.siteFormat}}:
{{ layout.name }}
{{::locale.common.settingsWidget.scrollbarsFormat}}:
{{ layout.name }}
{{::locale.common.settingsWidget.siteTheme}}:
{{ theme.name }}
{{mainCtrl.currentTime}}
{{$select.selected.value.name}}
{{authCtrl.unreadMessageCount}}
Najčešće postavljana pitanja

Najčešće postavljana pitanja

Prvi put se kladiš onlajn? Tu smo da pomognemo!

Najčešće postavljana pitanja

 

REGISTRACIJA

P: Kako mogu da se registrujem?

O: Otvorite nalog na Victory.rs. Da bi ste to uradili, potrebno je da popunite registracionu formu. Nakon unošenja podataka dobićete aktivacioni mail u kom se nalazi link na koji morate da kliknete i nakon toga ste uspešno otvorili nalog na našem sajtu. Takođe, možete se registrovati klikom na link https://www.victory.rs/sr/help-area/general-help/terms-conditions/registration/,gde se nalazi uputstvo za registraciju.

 

P: Kako da verifikujem lične podatke na svom nalogu?

O: Lične podatke možete verifikovati slanjem ličnih dokumenata korisničkom servisu ili učitavanjem istih kroz našu formu. Ukoliko se odlučite za ličnu kartu potrebno je da nam dostavite fotografiju prednje strane i poleđinu ovog dokumenta. Ukoliko se odlučite za pasoš potrebno je da nam dostavite fotografiju samo stranice na kojoj se nalaze lični podaci.

 

P: Servis za brzu registraciju nije u funkciji. Kako da se registrujem?

O: U slučaju  da servis za brzu verifikaciju ne funkcioniše, kontaktirajte našu Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs i naši agenti će Vam pomoći da verifikujete nalog. 

 

P: Nisam dobio aktivacioni e-mail, šta da radim?

O: Ukoliko niste dobili aktivacioni e-mail, proverite Spam/Junk folder. U slučaju da se aktivacioni e-mail ne nalazi u Spam/Junk folderu, molimo Vas kontaktirajte našu Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs, chata, ili putem telefona +381 62 24 24 24.

 

P: Šta je neophodno da sadrži lozinka prilikom kreiranja naloga?

O: Lozinka treba da sadrži između 6 i 25 karaktera od kojih jedno slovo treba da bude malo i jedno veliko, i ne sme sadržati korisničko ime, kao ni razmake.

 

P: Da li su moji podaci koje ostavljam prilikom registrovanja zaštićeni?

O: Da, Victory 247 d.o.o. se u potpunosti obavezuje da poštuje i štiti privatnost registrovanih korisnika, kroz tačku VI: Zaštita i sigurnost podataka, član 25.

 

MOJ NALOG

P: Da li mogu da imam više od jednog naloga?

O: Moguće je imati samo jedan korisnički nalog.

 

P: Da li mogu da promenim korisničko ime?

O: Korisničko ime nije moguće promeniti nakon kreiranja naloga.

 

P: Kako mogu da ažuriram svoje lične podatke?

O: Možete da kontaktirate Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs radi ažuriranja Vaših ličnih podataka.

 

P: Kako da promenim lozinku i šta da uradim u slučaju da sam zaboravio/la lozinku?

O: Za promenu lozinke potrebno je da se ulogujte se i idite na stranicu ‘Moj Nalog’ , kliknite na polje ‘Promeni lozinku’ i pratite dalje korake. U slučaju zaboravljene lozinke, kliknite na polje ‘Zaboravjena lozinka’. Na vrhu početne stranice, unesite Vaše korisničko ime na koje je nalog registrovan i pratite dalje korake.

U slučaju da imate poteškoća, možete kontaktirati Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs, chata, ili putem telefona +381 62 24 24 24.

 

P: Zašto mi pored polja ‘Moj Nalog’ stoji znak upozorenja?

O: Vaš nalog je aktivan onog trenutka kada ste se registrovali, ali bez završene verifikacije nije moguće uplatiti/isplatiti novac i postavljati opklade. Victory d.o.o je zakonom obavezan da izvrši identifikaciju korisnika koja je pokrivena "Pravilnikom o priređivanju posebnih igara na sreću".

 

P: Zašto mi pored polja ‘Uplata’ na mom nalogu stoji znak upozorenja?

O: Zato što proces verifikacije ličnih podataka nije završen. Potrebno je da odaberete brzu ili standardnu verifikaciju. Nakon što završite proces verifikacije ličnih podataka, znak upozorenja će nestati.

  1. Šta je to brza verifikacija?

    Brza verifikacija podrazumeva da korisnik sam završi proces verifikacije slikanjem prednje strane, kao i poleđine lične karte, i unosom adrese stanovanje ukoliko je čipovana lična karta, ili slikanjem pasoša. Brzi način verifikacije je u saradnji sa kompanijom Blinking.

  2. Šta je to standardna verifikacija?

    Standardna verifikacija podrazumeva da korisnik sam popuni lične podatke i dostavi uslikanu prednju stranicu lične karte, kao i poleđinu ili pasoš Korisničkoj podršci putem e-maila podrska@victory.rs.

 

P: Zašto mi pored polja ‘Isplata’ na mom nalogu stoji znak upozorenja?

O: Zato što proces verifikacije tekućeg računa nije završen. Nakon što završite proces verifikacije tekućeg računa, znak upozorenja će nestati.

  1. Kako da unesem tekući račun kako bih isplatio novac sa naloga?

Potrebno je da kliknete na polje ‘Isplata’ i odaberete onaj tip verifikacije koji ste odabrali prilikom verifikacije ličnih podataka (brza ili standardna), kako bi uspešno završili proces verifikacije tekućeg računa.

Brza verifikacija tekućeg računa je samostalan način verifikovanja i podrazumeva slikanje sopstvenog lica, tzv. selfi, i fotografisanje platne kartice na kojoj se jasno vidi ime i prezime, kao i broj tekućeg računa korisnika. Prilikom brze verifikacije u obzir dolazi i slanje bilo kakvog dokaza o vlasništvu na kome se jasno vidi broj tekućeg računa.

Standardna verifikacija tekućeg računa podrazumeva da se slike Vašeg lica, tzv. selfi i fotografisanje platne kartice gde se jasno vidi ime i prezime, kao i broj tekućeg računa korisnika, pošalje Korisničkoj podršci putem e-maila podrska@victory.rs. U obzir dolazi i slanje bilo kakvog dokaza o vlasništvu na kome se jasno vidi broj tekućeg računa.

 

P: Zatvorio sam račun u prethodnoj banci i otvorio ga u drugoj, kako mogu sada da promenim broj tekućeg računa?

O: Ukoliko želite da promenite Vaš tekući račun, potrebno je da kontaktirate Korisničku podršku koja će Vas uputiti na proces promene računa.

 

UPLATA

P: Kako mogu da uplatim novac na svoj nalog?

O: Uplata novca vrši se direktno putem platne kartice i putem uplatnice u bilo kojoj banci, pošti, menjačnici, m-bankingom i e-bankingom. Detalje o uplati možete pogledati u opciji ‘Pomoć’ u polju ‘Uplata’.

 

P: Koja je najviša suma za uplatu sredstava?

O: U zavisnosti od vrste uplate, najviša suma za uplatu na račun je 500.000 RSD (pošta), a 800.000 RSD (platna kartica).

 

P: Na koje sve načine mogu da uplatim novac na korisnički nalog?

O: Novac možete da uplatite putem platne kartice ili preko naloga za uplatu.

 

P: Kako da izaberem na koji način ću da uplatim novac na korisnički nalog?

O: Idite na stranicu ‘Moj Nalog’ i odaberite polje ‘Uplata’, gde možete izabrati Vaš način plaćanja (platna kartica ili opšta uplatnica).

 

P:  Koja je minimalna uplata na korisnički nalog putem platne kartice?

O: Minimalna uplata na korisnički nalog putem platne kartice je 500,00 RSD.

 

P: Koja je minimalna uplata na korisnički nalog putem tekućeg računa?

O: Minimalna uplata na korisnički nalog putem tekućeg računa (uplatnice) je 50,00 RSD.

 

P: Šta da radim ukoliko mi se uplaćena suma ne vidi na korisničkom nalogu?

O: Možete kontaktirati Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs , chata ili putem telefona +381 62 24 24 24.p>

 

P: Ukoliko se odličim da uplatim putem uplatnice na koji tekući račun vršim uplatu i šta su polja koja su obavezna za popuniti?

O: Uplata se vrši na račun: 160-6000000059816-51.

Zamolićemo Vas da prilikom popunjavanja uplatnice obratite pažnju da u odeljku "Poziv na broj" upiše korisnički ID naloga na koji želite da uplatite sredstva.

 

P: Da li se naplaćuju dodatni troškovi pri uplati i isplati sa Victory korisničkog naloga?

O: Prilikom uplate/isplate sredstava sa Vašeg Victory korisničkog naloga - nema dodatnih troškova.  Ukoliko se odlučite za uplatu putem uplatnice, mogući su troškovi koji se dodatno naplaćuju od strane banke/pošte ili menjačnice.

 

P: Da li je moguće sačuvati platnu karticu pri uplati na Victory.rs?

O: Naravno, pri uplati sredstava na Vaš korisnički nalog možete uneti broj tekućeg računa i štiklirati polje ‘Sačuvaj karticu’. Podaci sa kartice se čuvaju u vidu tokena koji se zatim šalju svaki sledeći put kada se inicira uplata. Sigurnost podataka prilikom transakcije garantuje procesor platnih kartica AllSecure i Victory nema pristup Vašim podacima o platnoj kartici.

 

P: Koja je najniža suma za uplatu uloga?

O: Najniža suma za uplatu uloga je 20 RSD za kombinovane opklade, a 100 RSD za singl opklade.

 

P: Koja je minimalna uplata po kombinaciji?

O: Minimalna uplata po kombinaciji je 2 RSD.

 

ISPLATA

P: Koji je minimalni iznos koji se može isplatiti sa svog korisničkog naloga?

O: Minimalna suma koju možete isplatiti sa Vašeg korisničkog naloga je 500,00 RSD.

 

P: Koji je maksimalni dnevni iznos koji se može isplatiti sa svog korisničkog naloga?

O: Maksimalni dnevni iznos koji možete isplatiti sa Vašeg korisničkog naloga je 200.000,00 RSD.

 

P: Kolika je maksimalna isplata dobitka?

O: Maksimalni iznos za isplatu dobitka je 10.000.000,00 RSD.

 

P: Kako mogu da proverim status svog zahteva za isplatu?

O: Status zahteva se može proveriti u polju ‘Lista transakcija’, gde možete kliknuti na željenu transakciju.

 

P: Da li je moguće tražiti isplatu na tekući račun koji nije moj?

O: Ne, isplata je vezana za tekući račun koji glasi na ime korisnika. 

 

BONUS

P: Kako funkcioniše 100% Bonus dobrodošlice?

O: Nakon prve uplate i aktivacije Bonusa, sredstva sa realnog računa se prebacuju na bonus kasu i dupliraju. Potrebno je u roku od 15 dana proigrati 5 puta celokupnu uplatu na bonus kasi uz uslove od minimalno 3 događaja, od kojih je jedan događaj sa minimalnom kvotom 1,5 i ukupna kvota na ova tri događaja ne sme biti manja od 3. Detalje o Bonusu možete pogledati u opciji ‘Pomoć’ u polju ‘Promo’.

 

P: Koja je minimalna uplata da bih ostvario/la bonus?

O: Minimalna uplata za ostvarivanje prava na 100% Bonus dobrodošlice je 500,00 RSD.  

 

P: Kako mogu da aktiviram bonus?

O: Kada izvršite prvu uplatu sredstava na Vaš račun, biće Vam ponuđena opcija da aktivirate bonus u odeljku ‘Bonusi’ na stranici ‘Moj nalog’. Možete se odlučiti za ovaj bonus program potvrdom na dugme ‘Aktiviraj bonus’.

 

P: Da li mogu da se kladim pre nego što aktiviram bonus?

O: Da, ali bonus dobrodošlice se primenjuje na sumu koju imate na realnom računu nakon što kliknete na dugme ‘Aktiviraj bonus’.

 

P: Ukoliko je Bonus program aktivan,  da li mogu da igram sa realnim sredstvima?

O: Svakog momenta u opciji ‘Bonusi’ možete pauzirati Bonus program. Pauziranje Bonus programa ne odlaže vreme trajanja istog (15 dana), već pruža korisniku mogućnost da nakon pauziranje postavi opkladu sa svog realnog računa. 

 

OPKLADE

P: Kako da odigram tiket?

O: Nakon uplate novca na Vaš račun, možete početi sa klađenjem na početnoj stranici našeg sajta.

 

P: Koliko najmanje/najviše parova mogu da imam na tiketu?

O: Na tiketu može biti najmanje 1, a najviše 40 parova.

 

P: Kako mogu da vidim pregled mojih opklada?

O: Za pregled opklada potrebno je da se ulogujete na Vaš nalog. Pregled se nalazi na stranici ‘Izvod o nalogu’ i može se filtrirati po datumu odigravanja opklade.

 

P: Zašto dobijam grešku "Nevažeći kod tiketa"?

O: Ova greška znači da se opklada nije uspešno registrovala. U ovom slučaju, ulog će biti vraćen.

  

P: Do kad je rok do kog može da se odigra opklada?

O: Rok za opkladu je do zvaničnog početka sportskog događaja ili do prethodno određenog vremena.

 

P: Da li mogu na istom tiketu da se nalaze mečevi koji treba da počnu i uživo mečevi?

O: Da.

 

P: Da li može da se igra sistemski tiket za uživo mečeve?

O: Da.

 

P: Da li mogu da otkažem svoju opkladu?

O: Opklada prihvaćena od strane operatera se ne može otkazati.

  

P: Šta je to CashOut?

O: CashOut je opcija koja je korisnicima dostupna nakon postavljanja opklada pre početka meča kao i na uživo klađenju. CashOut vrednost zavisi od trenutne visine kvota na odigranim događajima i visine uplate, kao i samog statusa tiketa. CashOut je opcija sa kojom imaš veću kontrolu nad svojim opkladama i sa kojom možeš uzeti siguran dobitak ili smanjiti potencijalni gubitak dok još svi izabrani događaji na tiketu nisu završeni.

 

 

P: Gde mogu zahtevati CashOut?

O: CashOut možete zatražiti u opciji ‘Moj Nalog’ u polju ‘Otvorene opklade’, gde je jasno označeno polje CashOut i gde se jasno vidi iznos CashOut ukoliko je isti dostupan.

 

P: Koji je krajnji rok za CashOut?

O: Sve dok postoji aktivna kvota za odabrani događaj i sve do onog momenta dok se opklada ne zaključi kao gubitna.

 

ZAKLJUČIVANJE OPKLADA

P: Meč se završio, a tiket još uvek nije obračunat. Zbog čega?

O: Nakon završetka svakog meča, potrebno je izvršiti proveru statistike i potvrditi rezultate, zbog čega nekad tiketi ne budu obračunati istog momenta. Ukoliko za određeni meč nisu objavljeni zvanični rezultati/statistika, ta opklada neće imati dobitan/gubitan status dok se ne potvrdi zvaničan rezultat.

 

P: Ukoliko je fudbalski meč odložen koji je vremenski rok za obradu tiketa?

O: Čeka se do ponoći sledećeg dana u mestu odigravanja navedenog događaja ukoliko se odigra u tom vremenskom periodu važiće postignuti rezultat. Ukoliko se meč ne odigra u navedenom periodu sve igre se obrađuju kao poništene (kvota 1).

  

P: Ako sam odigrao da će u prvih 15 minuta meča pasti gol, šta se dešava ako gol padne tačno u 15. minutu?

O: Ukoliko gol padne tačno u 15. minutu igra se neće smatrati dobitnom, jer se 15-ti minut računa od 14 minuta i 59 sekundi.