Najčešće postavljana pitanja
REGISTRACIJA
P: Kako mogu da se registrujem?
O: Otvorite nalog na Victory.rs. Da bi ste to uradili, potrebno je da popunite registracionu formu. Nakon unošenja podataka dobićete aktivacioni mail u kom se nalazi link na koji morate da kliknete i nakon toga ste uspešno otvorili nalog na našem sajtu. Takođe, možete se registrovati klikom na link https://www.victory.rs/sr/help-area/general-help/terms-conditions/registration/,gde se nalazi uputstvo za registraciju.
P: Kako da verifikujem lične podatke na svom nalogu?
O: Lične podatke možete verifikovati slanjem ličnih dokumenata korisničkom servisu ili učitavanjem istih kroz našu formu. Ukoliko se odlučite za ličnu kartu potrebno je da nam dostavite fotografiju prednje strane i poleđinu ovog dokumenta. Ukoliko se odlučite za pasoš potrebno je da nam dostavite fotografiju samo stranice na kojoj se nalaze lični podaci.
P: Servis za brzu registraciju nije u funkciji. Kako da se registrujem?
O: U slučaju da servis za brzu verifikaciju ne funkcioniše, kontaktirajte našu Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs i naši agenti će Vam pomoći da verifikujete nalog.
P: Nisam dobio aktivacioni e-mail, šta da radim?
O: Ukoliko niste dobili aktivacioni e-mail, proverite Spam/Junk folder. U slučaju da se aktivacioni e-mail ne nalazi u Spam/Junk folderu, molimo Vas kontaktirajte našu Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs, chata, ili putem telefona +381 62 24 24 24.
P: Šta je neophodno da sadrži lozinka prilikom kreiranja naloga?
O: Lozinka treba da sadrži između 6 i 25 karaktera od kojih jedno slovo treba da bude malo i jedno veliko, i ne sme sadržati korisničko ime, kao ni razmake.
P: Da li su moji podaci koje ostavljam prilikom registrovanja zaštićeni?
O: Da, Victory 247 d.o.o. se u potpunosti obavezuje da poštuje i štiti privatnost registrovanih korisnika, kroz tačku VI: Zaštita i sigurnost podataka, član 25.
MOJ NALOG
P: Da li mogu da imam više od jednog naloga?
O: Moguće je imati samo jedan korisnički nalog.
P: Da li mogu da promenim korisničko ime?
O: Korisničko ime nije moguće promeniti nakon kreiranja naloga.
P: Kako mogu da ažuriram svoje lične podatke?
O: Možete da kontaktirate Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs radi ažuriranja Vaših ličnih podataka.
P: Kako da promenim lozinku i šta da uradim u slučaju da sam zaboravio/la lozinku?
O: Za promenu lozinke potrebno je da se ulogujte se i idite na stranicu ‘Moj Nalog’ , kliknite na polje ‘Promeni lozinku’ i pratite dalje korake. U slučaju zaboravljene lozinke, kliknite na polje ‘Zaboravjena lozinka’. Na vrhu početne stranice, unesite Vaše korisničko ime na koje je nalog registrovan i pratite dalje korake.
U slučaju da imate poteškoća, možete kontaktirati Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs, chata, ili putem telefona +381 62 24 24 24.
P: Zašto mi pored polja ‘Moj Nalog’ stoji znak upozorenja?
O: Vaš nalog je aktivan onog trenutka kada ste se registrovali, ali bez završene verifikacije nije moguće uplatiti/isplatiti novac i postavljati opklade. Victory d.o.o je zakonom obavezan da izvrši identifikaciju korisnika koja je pokrivena "Pravilnikom o priređivanju posebnih igara na sreću".
P: Zašto mi pored polja ‘Uplata’ na mom nalogu stoji znak upozorenja?
O: Zato što proces verifikacije ličnih podataka nije završen. Potrebno je da odaberete brzu ili standardnu verifikaciju. Nakon što završite proces verifikacije ličnih podataka, znak upozorenja će nestati.
- Šta je to brza verifikacija?
Brza verifikacija podrazumeva da korisnik sam završi proces verifikacije slikanjem prednje strane, kao i poleđine lične karte, i unosom adrese stanovanje ukoliko je čipovana lična karta, ili slikanjem pasoša. Brzi način verifikacije je u saradnji sa kompanijom Blinking.
- Šta je to standardna verifikacija?
Standardna verifikacija podrazumeva da korisnik sam popuni lične podatke i dostavi uslikanu prednju stranicu lične karte, kao i poleđinu ili pasoš Korisničkoj podršci putem e-maila podrska@victory.rs.
P: Zašto mi pored polja ‘Isplata’ na mom nalogu stoji znak upozorenja?
O: Zato što proces verifikacije tekućeg računa nije završen. Nakon što završite proces verifikacije tekućeg računa, znak upozorenja će nestati.
- Kako da unesem tekući račun kako bih isplatio novac sa naloga?
Potrebno je da kliknete na polje ‘Isplata’ i odaberete onaj tip verifikacije koji ste odabrali prilikom verifikacije ličnih podataka (brza ili standardna), kako bi uspešno završili proces verifikacije tekućeg računa.
Brza verifikacija tekućeg računa je samostalan način verifikovanja i podrazumeva slikanje sopstvenog lica, tzv. selfi, i fotografisanje platne kartice na kojoj se jasno vidi ime i prezime, kao i broj tekućeg računa korisnika. Prilikom brze verifikacije u obzir dolazi i slanje bilo kakvog dokaza o vlasništvu na kome se jasno vidi broj tekućeg računa.
Standardna verifikacija tekućeg računa podrazumeva da se slike Vašeg lica, tzv. selfi i fotografisanje platne kartice gde se jasno vidi ime i prezime, kao i broj tekućeg računa korisnika, pošalje Korisničkoj podršci putem e-maila podrska@victory.rs. U obzir dolazi i slanje bilo kakvog dokaza o vlasništvu na kome se jasno vidi broj tekućeg računa.
P: Zatvorio sam račun u prethodnoj banci i otvorio ga u drugoj, kako mogu sada da promenim broj tekućeg računa?
O: Ukoliko želite da promenite Vaš tekući račun, potrebno je da kontaktirate Korisničku podršku koja će Vas uputiti na proces promene računa.
UPLATA
P: Kako mogu da uplatim novac na svoj nalog?
O: Uplata novca vrši se direktno putem platne kartice i putem uplatnice u bilo kojoj banci, pošti, menjačnici, m-bankingom i e-bankingom. Detalje o uplati možete pogledati u opciji ‘Pomoć’ u polju ‘Uplata’.
P: Koja je najviša suma za uplatu sredstava?
O: U zavisnosti od vrste uplate, najviša suma za uplatu na račun je 500.000 RSD (pošta), a 800.000 RSD (platna kartica).
P: Na koje sve načine mogu da uplatim novac na korisnički nalog?
O: Novac možete da uplatite putem platne kartice ili preko naloga za uplatu.
P: Kako da izaberem na koji način ću da uplatim novac na korisnički nalog?
O: Idite na stranicu ‘Moj Nalog’ i odaberite polje ‘Uplata’, gde možete izabrati Vaš način plaćanja (platna kartica ili opšta uplatnica).
P: Koja je minimalna uplata na korisnički nalog putem platne kartice?
O: Minimalna uplata na korisnički nalog putem platne kartice je 500,00 RSD.
P: Koja je minimalna uplata na korisnički nalog putem tekućeg računa?
O: Minimalna uplata na korisnički nalog putem tekućeg računa (uplatnice) je 50,00 RSD.
P: Šta da radim ukoliko mi se uplaćena suma ne vidi na korisničkom nalogu?
O: Možete kontaktirati Korisničku podršku putem e-maila podrska@victory.rs , chata ili putem telefona +381 62 24 24 24.p>
P: Ukoliko se odličim da uplatim putem uplatnice na koji tekući račun vršim uplatu i šta su polja koja su obavezna za popuniti?
O: Uplata se vrši na račun: 160-6000000059816-51.
Zamolićemo Vas da prilikom popunjavanja uplatnice obratite pažnju da u odeljku "Poziv na broj" upiše korisnički ID naloga na koji želite da uplatite sredstva.
P: Da li se naplaćuju dodatni troškovi pri uplati i isplati sa Victory korisničkog naloga?
O: Prilikom uplate/isplate sredstava sa Vašeg Victory korisničkog naloga - nema dodatnih troškova. Ukoliko se odlučite za uplatu putem uplatnice, mogući su troškovi koji se dodatno naplaćuju od strane banke/pošte ili menjačnice.
P: Da li je moguće sačuvati platnu karticu pri uplati na Victory.rs?
O: Naravno, pri uplati sredstava na Vaš korisnički nalog možete uneti broj tekućeg računa i štiklirati polje ‘Sačuvaj karticu’. Podaci sa kartice se čuvaju u vidu tokena koji se zatim šalju svaki sledeći put kada se inicira uplata. Sigurnost podataka prilikom transakcije garantuje procesor platnih kartica AllSecure i Victory nema pristup Vašim podacima o platnoj kartici.
P: Koja je najniža suma za uplatu uloga?
O: Najniža suma za uplatu uloga je 20 RSD za kombinovane opklade, a 100 RSD za singl opklade.
P: Koja je minimalna uplata po kombinaciji?
O: Minimalna uplata po kombinaciji je 2 RSD.
ISPLATA
P: Koji je minimalni iznos koji se može isplatiti sa svog korisničkog naloga?
O: Minimalna suma koju možete isplatiti sa Vašeg korisničkog naloga je 500,00 RSD.
P: Koji je maksimalni dnevni iznos koji se može isplatiti sa svog korisničkog naloga?
O: Maksimalni dnevni iznos koji možete isplatiti sa Vašeg korisničkog naloga je 200.000,00 RSD.
P: Kolika je maksimalna isplata dobitka?
O: Maksimalni iznos za isplatu dobitka je 10.000.000,00 RSD.
P: Kako mogu da proverim status svog zahteva za isplatu?
O: Status zahteva se može proveriti u polju ‘Lista transakcija’, gde možete kliknuti na željenu transakciju.
P: Da li je moguće tražiti isplatu na tekući račun koji nije moj?
O: Ne, isplata je vezana za tekući račun koji glasi na ime korisnika.
BONUS
P: Kako funkcioniše 100% Bonus dobrodošlice?
O: Nakon prve uplate i aktivacije Bonusa, sredstva sa realnog računa se prebacuju na bonus kasu i dupliraju. Potrebno je u roku od 15 dana proigrati 5 puta celokupnu uplatu na bonus kasi uz uslove od minimalno 3 događaja, od kojih je jedan događaj sa minimalnom kvotom 1,5 i ukupna kvota na ova tri događaja ne sme biti manja od 3. Detalje o Bonusu možete pogledati u opciji ‘Pomoć’ u polju ‘Promo’.
P: Koja je minimalna uplata da bih ostvario/la bonus?
O: Minimalna uplata za ostvarivanje prava na 100% Bonus dobrodošlice je 500,00 RSD.
P: Kako mogu da aktiviram bonus?
O: Kada izvršite prvu uplatu sredstava na Vaš račun, biće Vam ponuđena opcija da aktivirate bonus u odeljku ‘Bonusi’ na stranici ‘Moj nalog’. Možete se odlučiti za ovaj bonus program potvrdom na dugme ‘Aktiviraj bonus’.
P: Da li mogu da se kladim pre nego što aktiviram bonus?
O: Da, ali bonus dobrodošlice se primenjuje na sumu koju imate na realnom računu nakon što kliknete na dugme ‘Aktiviraj bonus’.
P: Ukoliko je Bonus program aktivan, da li mogu da igram sa realnim sredstvima?
O: Svakog momenta u opciji ‘Bonusi’ možete pauzirati Bonus program. Pauziranje Bonus programa ne odlaže vreme trajanja istog (15 dana), već pruža korisniku mogućnost da nakon pauziranje postavi opkladu sa svog realnog računa.
OPKLADE
P: Kako da odigram tiket?
O: Nakon uplate novca na Vaš račun, možete početi sa klađenjem na početnoj stranici našeg sajta.
P: Koliko najmanje/najviše parova mogu da imam na tiketu?
O: Na tiketu može biti najmanje 1, a najviše 40 parova.
P: Kako mogu da vidim pregled mojih opklada?
O: Za pregled opklada potrebno je da se ulogujete na Vaš nalog. Pregled se nalazi na stranici ‘Izvod o nalogu’ i može se filtrirati po datumu odigravanja opklade.
P: Zašto dobijam grešku "Nevažeći kod tiketa"?
O: Ova greška znači da se opklada nije uspešno registrovala. U ovom slučaju, ulog će biti vraćen.
P: Do kad je rok do kog može da se odigra opklada?
O: Rok za opkladu je do zvaničnog početka sportskog događaja ili do prethodno određenog vremena.
P: Da li mogu na istom tiketu da se nalaze mečevi koji treba da počnu i uživo mečevi?
O: Da.
P: Da li može da se igra sistemski tiket za uživo mečeve?
O: Da.
P: Da li mogu da otkažem svoju opkladu?
O: Opklada prihvaćena od strane operatera se ne može otkazati.
P: Šta je to CashOut?
O: CashOut je opcija koja je korisnicima dostupna nakon postavljanja opklada pre početka meča kao i na uživo klađenju. CashOut vrednost zavisi od trenutne visine kvota na odigranim događajima i visine uplate, kao i samog statusa tiketa. CashOut je opcija sa kojom imaš veću kontrolu nad svojim opkladama i sa kojom možeš uzeti siguran dobitak ili smanjiti potencijalni gubitak dok još svi izabrani događaji na tiketu nisu završeni.
P: Gde mogu zahtevati CashOut?
O: CashOut možete zatražiti u opciji ‘Moj Nalog’ u polju ‘Otvorene opklade’, gde je jasno označeno polje CashOut i gde se jasno vidi iznos CashOut ukoliko je isti dostupan.
P: Koji je krajnji rok za CashOut?
O: Sve dok postoji aktivna kvota za odabrani događaj i sve do onog momenta dok se opklada ne zaključi kao gubitna.
ZAKLJUČIVANJE OPKLADA
P: Meč se završio, a tiket još uvek nije obračunat. Zbog čega?
O: Nakon završetka svakog meča, potrebno je izvršiti proveru statistike i potvrditi rezultate, zbog čega nekad tiketi ne budu obračunati istog momenta. Ukoliko za određeni meč nisu objavljeni zvanični rezultati/statistika, ta opklada neće imati dobitan/gubitan status dok se ne potvrdi zvaničan rezultat.
P: Ukoliko je fudbalski meč odložen koji je vremenski rok za obradu tiketa?
O: Čeka se do ponoći sledećeg dana u mestu odigravanja navedenog događaja ukoliko se odigra u tom vremenskom periodu važiće postignuti rezultat. Ukoliko se meč ne odigra u navedenom periodu sve igre se obrađuju kao poništene (kvota 1).
P: Ako sam odigrao da će u prvih 15 minuta meča pasti gol, šta se dešava ako gol padne tačno u 15. minutu?
O: Ukoliko gol padne tačno u 15. minutu igra se neće smatrati dobitnom, jer se 15-ti minut računa od 14 minuta i 59 sekundi.